سازمان مدیریت تهران پرواز کرد| صعود ۲۲ پله ای به صدر جدول کشور - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
سازمان مدیریت تهران پرواز کرد| صعود ۲۲ پله ای به صدر جدول کشور

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، با اعلام نتایج نهایی ارزیابی عملکرد سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با ۲۲ پله صعود نسبت به سال گذشته از رتبه بیست‌وهشتم در بین استان‌های کشور در سال ۱۳۹۸ به رتبه ششم ارتقا یافت و در جمع ۱۰ استان برگزیده کشور قرار گرفت.

طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نتایج ارزیابی عملکرد سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی در سراسر کشور، استان تهران با صعود ۲۲ پله‌ای از جایگاه بیست‌وهشتم در سال ۹۸ به جایگاه ششم در سال ۹۹ رسید و از رده متوسط به خوب ارتقا یافت.

طبق این اعلام، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در شاخص‌های عمومی از مجموع سقف ۱۰۰۰ امتیاز تعریف‌شده در این شاخص، موفق به کسب ۸۹۸ امتیاز شد و در میان استان‌های کشور بر سکوی چهارم قرار گرفت. در شاخص‌های اختصاصی نیز این سازمان با کسب ۸۹۵ امتیاز در رده خوب قرار گرفت.

گفتنی‌است، در مجموع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با کسب یکهزار و ۷۹۳ امتیاز از سقف دو هزار امتیاز در جایگاه ششم کشوری قرار گرفت، که این میزان رشد، بیشترین میزان در میان سایر استان‌های کشور است. این سازمان در ارزیابی سال‌های ۹۵، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به ترتیب جایگاه‌های نوزدهم، بیست‌وپنجم، چهاردهم و بیست‌وهشتم را در بین استان‌های کشور کسب کرده بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false