ساخت خانه غیرقانونی «روحانی» در جماران| همسایگی با «سید محمد خاتمی»؟! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ساخت خانه غیرقانونی «روحانی» در جماران| همسایگی با «سید محمد خاتمی»؟!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، معلوم نیست چه کسی مجوز داده اما انگار مجوزی هم در کار نیست. با این حال خانه ای زیبا در خیابان حسینی کیا در محله جماران و در نزدیکی همسایگی خانه خاتمی و کروبی و هاشمی از سوی نهاد ریاست جمهوری در حال ساخت است.

مصطفی فقیهی از نزدیکان اصلاحات این خبر را داده بود که انگار قرار است روحانی بعد از ریاست جمهوری اینجا نقل مکان کند. با این حال خبر رسید که فشارهای نهادریاست جمهوری بی نتیجه ماند و ساخت و ساز غیرقانونی تخریب شده است. تعجب می کنیم که خبرگزاری ایرنا یا سایر رسانه ها خبری حتی منتقد هم منتشر نکردند.

البته محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در پاسخ گفته است: این خبر را بررسی کردم. متأسفانه حقیقت دارد! دو تن از اعضای شورا از محل بازدید کردند، با تذکری که داده شد پروانه به تاریخ ۲۹ خرداد صادر شد! وجود برخی تخلفات محرز است ان‌شاالله اطلاع رسانی بیشتر انجام خواهد شد. (هروقت می گویند بعدا اطلاع رسانی می شود دقیقا یعنی اینکه نمی شود.)

باید گفت که این خبر کمی نیست و بسیار مهم است. هر جای دنیا بود رئیس جمهور را برکنار می کردند. در ایران می خندند و دور هم هندوانه می خورند.

 

عکس ذیل خانه ای است که حسن روحانی در آن بزرگ شده است/ این را نمی گوئیم/ جماران مد نظر است

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false