«زنانی با گوشواره‌های باروتی» وارد سینما حقیقت شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» که پیش از این با نام «خوشحال بودم که نمی توانستم متنفر باشم» از نگاه «نور» ژورنالیست جنگ است. 

این زن روزنامه نگار با همه مخاطره‌ها و فشارهای اجتماعی که برای حضورش در جنگ با داعش وجود دارد مصرانه مبارزه می‌کند، پا به پای رزمنده‌ها پیش می‌رود و گزارش می‌گیرد. 

رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند. از این‌رو، برای اولین بار تصاویری از این زنان در یک اثر نشان داده می‌شود که تا به‌حال در هیچ فیلم مستند یا رسانه‌ای نمایش داده نشده است‌. 
این فیلم که در سه بخش ملی، بین‌الملل و شهید آوینی، حضور دارد، یکشنبه ۱۹ آذر، ساعت ۱۸ در سالن شماره یک و روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در سالن شماره پنج، برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

رضا فرهمند تاکنون جوایزی مانند منتخب بهترین فیلم نیمه بلند در جشنواره حقیقت برای فیلم «پرسوک»، منتخب بهترین فیلم مستند از جشنواره سینما حقیقت برای فیلم «اتاق صعود»، سیمرغ بلورین بهترین فیلم نیمه بلند از بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «اتاق صعود»، برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره سینه وست استرالیا برای ساخت فیلم «شیرزاد» را در کارنامه خود دارد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران با عنوان «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی (ع) است، در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران برگزار خواهد کرد.

ایرنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false