رکوردشکنی «هزارپا» در گیشه/ رونق گرفتن سینماها با فیلم رضا عطاران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، با آغاز اکران یک فیلم کمدی جدید رونق به سینماها بازگشته است و از طرفی جام جهانی فوتبال نیز به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و علاقه‌مندان به سینما فرصت بیشتری برای حضور در سینماها برای تماشای فیلم دارند. تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و بیشتر شدن اوقات فراغت در تابستان هم دلیلی بر رونق بیشتر سالن‌ های سینما در هفته‌ گذشته شده است. 

بیش از 15 سال از ساخت آخرین کمدی که ابوالحسن داودی کارگردانی کرده می‌گذرد و این کارگردان صاحب‌نام در طول این سال‌ها ژانرهای مختلفی را تجربه کرده و فیلم‌هایی ساخته که بیشترشان به مذاق خوش آمده و از آنها استقبال شده است. او چندی پیش ساخت «هزارپا» را آغاز کرد و این فیلم نیز از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود را در سالن‌های سینما آغاز کرد. رضا عطاران و جواد عزتی زوج کمدی این فیلم را تشکیل دادند و از آنجاییکه هر دوی این چهره‌ها در سال‌های اخیر فروش خوبی را برای فیلم‌هایی که در آنها بازی کرده‌اند به همراه داشتند می‌توان فروش خوبی را هم برای این اثر متصور شد.

نکته دیگر اینکه با فروش یک میلیارد و 700 میلیون تومان در سه روز، این فیلم توانست رکورد فروش افتتاحیه در سینمای ایران را بشکند. این رکورد پیش از این در اختیار فیلم «نهنگ عنبر 2» ساخته سامان مقدم بود.

استقبال بسیار زیاد از فیلم و سانس‌های فوق‌العاده‌ای که در دو شب گذشته به «هزارپا» اختصاص پیدا کرده است هم نشان دهنده آن است که احتمالا این فیلم  تحولی در فروش به همراه می‌آورد.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false