رونمایی از استارتاپ جمع آوری پسماند خشک در شمال شرق تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
رونمایی از استارتاپ جمع آوری پسماند خشک در شمال شرق تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر شهرداری منطقه ۴ تهران شرایطی فراهم کرده که پسماندهای خشک منازل و محل های کار شهروندان با استفاده از اپلیکیشن جمع آوری پسماند خشک بهماند با چند کلیک ساده  به آسانی و سریع جمع آوری می شوند.
در حال حاضر درسطح منطقه ۳۹ غرفه دریافت پسماند خشک در محلات 20 گانه ایجاد شده که بر اساس وزن و نوع پسماند از شهروندان زباله خریداری می‌کنند.
کارآیی اپلیکیشن به گونه‌ای است که پس از نصب نرم افزار مذکور بر روی گوشی های تلفن همراه افراد و استفاده از این برنامه ،یک کد کاربری به شهروندان داده می‌شود و هنگامی که شهروند اعلام کند که پسماند خشک دارد با تعیین زمان مناسب از سوی شهروندان، این پسماند توسط نیروهای اپلیکیشن جمع آوری شده و در انتها آیتم هایی از جمله واریز پول به حساب ایشان، کمک به خیریه، اعطای گل و گلدان به جای پول و تخفیف ویژه اسنپ به آنها ارائه می شود.
بر اسا این گزارش با کاهش تولید و جداسازی زباله خشک و تر در خانه یا محل کار ، اولین و ساده ترین قدم برای کمک به محیط زیست برداشته می شود. یکی از مهم ترین  اهدف این اپلیکیشن حذف خودروهای ملودی است که سابق بر این در جمع آوری زباله ها از درب منازل مشکلاتی را برای شهروندان از لحاظ زمانی و بی نظمی های احتمالی ایجاد کرده بودند ، حال آنکه این اپلیکیشن با نظم و مقررات دقیق در اختیار شهروندان قرار گرفته و اجرا می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false