تن «آیت الله هاشمی» در قبر لرزید! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تن «آیت الله هاشمی» در قبر لرزید!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر در حالی نام یکی از مهمترین بزرگراه های تهران به نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از مبارزان انقلابی و هسته مرکزی انقلاب اسلامی که در کارنامه خود ریاست جمهوری، ریاست مجلس و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری را دارد نامگذاری شده که گروهی تلاش دارند با اقدامات کودکانه هاشمی را در سطح یک سیاستمدار کوچک خفیف کنند.

بازگشایی خانه موزه آیت الله هاشمی کار بسیار خوب و پسندیده ای بود هرچند برخی ابلهان سیاسی در مورد آن موضع گرفتند. اما اینکه برای بازگشایی آن سالگرد برگزار کنند و چهره های سیاسی و دولتی را دور هم جمع کنند آنقدر کار سخیفی بود که کاربران فضای مجازی غیر از استیکر خنده کاری نکردند.

محمود واعظي و علي‌اكبر صالحي، رييس‌دفتر رييس‌جمهوري و رييس سازمان انرژي اتمي از جمله مسوولان دولتي حاضر در اين مراسم بودند. علي مطهري، يادگار شهيد مرتضي مطهري و محمدرضا بهشتي، يادگار شهيد بهشتي نيز در كنار چهره‌هايي چون آيت‌الله محمد موسوي‌بجنوردي، مجيد انصاري، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و غلامحسين كرباسچي به ‌علاوه بيت آيت‌الله هاشمي از ديگر چهره‌هاي سرشناس حاضر در اين مراسم بودند».

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: من با دیدن این تصاویر هیچ حرفی برای گفتن ندارم. الان می فهمم چرا این کشور روی توسعه و سلامت را نمی بیند چون چنین مسئولانی داریم که مغزشان در سطح مهدکودک قفل شده است. همه جور مسخره بازی در افتتاح و همایش دیده بودیم اما سالگرد افتتاح موزه نوبر بود. تصور می کنند با این اقدامات دارند به آیت الله هاشمی لطف و مرحمت کرده و او را زنده نگه می دارند اما در عمل دارند او را تخریب می کنند. حالا خاندان هاشمی چه منفعتی از این تخریب خاموش می برند خدا می داند. سیاست پدر و مادر ندارد و من همچنان بر این مرگ مشکوک هستم. اینها به کنار … باهنر این وسط چی می گه؟

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false