رنگ ترمووود شیراز - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
رنگ ترمووود شیراز

امروزه استفاده از چوب ترموود رواج بسیاری یافته است و‌ تعداد زیادی از منازل یا ویلاهای لوکس برای زیباسازی محیط خود از چوب ترموود استفاده می ‌کنند. اما این چوب به‌تنهایی نمی‌ تواند مقاومت کافی در برابر عوامل طبیعی را داشته باشد بلکه می ‌بایست برای افزایش مقاومت و ماندگاری آن از رنگ‌های خاصی برای چوب استفاده کرد. این رنگ‌ها اگر به‌درستی به روی چوب به‌کار بروند علاوه بر جذابیت باعث مقاومت ترموود می ‌شوند.

یکی از رنگ‌های معروفی که می ‌توان برای رنگ‌آمیزی ترموود به کاربرد رنگ چوب برند کیم می ‌باشد. این رنگ به دلیل داشتن ویژگی‌های مثبت فراوان، مشتریان بسیاری پیدا کرده است و توانسته نظر مثبت خریداران را جذب نماید. اگر شما هم قصد خرید رنگ ترموود برای چوب خود را دارید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه گردید تا با ویژگی‌های مثبت این برند آشنا گردید و بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید‌.

علت استفاده از رنگ ترموود

همانطورکه گفته شد چوب ترموود می ‌بایست قبل از اجرا رنگ‌آمیزی شود. این کار علت‌های مختلفی دارد که برخی از آنها به شرح زیر می‌ باشند:

  • ترموود ممکن است پس از مدتی در اثر رطوبت و عوامل طبیعی دچار پوسیدگی شود، این امر در مناطقی که هوای مرطوب و شرجی دارد مانند شمال کشور بیشتر دیده می ‌شود. به همین دلیل می ‌توان برای جلوگیری نمودن از این رویداد ازرنگ ترمووودبرند KEIM  خریداری کرد و رنگ‌آمیزی را انجام داد. این کار باعث می ‌شود مقاومت چوب در برابر رطوبت افزایش پیدا کند و به زیبایی کار بیفزاید.
  • یکی دیگر از عواملی که باعث آسیب به بافت چوب ترموود و پوسته پوسته شدن آن می ‌شود اشعه خورشید است. نورخورشید می ‌تواند رنگ و بافت چوب را به‌طورکلی تغییر داده و زیبایی آن را از بین ببرد. رنگ چوب در اثر نورخورشید به رنگ خاکستری تبدیل می ‌شود که این عامل برای هیچ‌کس خوشایند نخواهد بود.

 افرادی که قصد دارند از چوب ترموود برای نمای ساختمان خود استفاده کنند می ‌بایست این فاکتور را در نظر بگیرند که چوب ترموود مقاومت در برابر اشعه خورشید نداشته و پس از مدتی دچار آسیب می گردد اما خوشبختانه می ‌توان این عامل را با استفاده از رنگ‌آمیزی توسط رنگ چوب ترمو کیم حذف کرد و با خیالی راحت از این چوب برای نما و یا مکان‌های مقابل نور خورشید استفاده کرد‌.

  • رنگ کردن چوب ترموود باعث زیبا‌سازی‌ آن می ‌شود. چوب ترموود دارای رگه‌های زیبایی است که به‌خودی خود مشاهده نمی ‌شود اما با استفاده از رنگ‌آمیزی مناسب می ‌توان این رگه‌ها را به‌خوبی نشان داد و باعث زیبایی دوچندان جلوه چوب شد‌.
  • رنگ‌های ترموود برند کیم می ‌تواند تا چند میل به داخل بافت چوب نفوذ کند که این نفوذ باعث می ‌شود تا بافت چوب متراکم‌تر شده و مانع از پوسته شدن آن در دراز مدت گردد.
  • چوب ترموود دارای منافذ بسیاری می ‌باشد، به همین دلیل اگر مقداری رطوبت و یا عامل دیگر برای رشد قارچ فراهم شود این حشرات به‌خوبی در این چوب لانه‌گزینی کرده و زیبایی چوب را از بین می ‌برند. به همین دلیل می توان با رنگ‌آمیزی درست و به‌جا این منافذ را به‌خوبی پر کرد تا دیگر مکانی برای رشد قارچ و حشرات وجود نداشته باشد.

رنگ ترموود برند کیم_KEIM

همانطورکه گفته شد رنگ ترموود کیم یکی از بهترین رنگ‌های موجود در بازار است که شما می ‌توانید خریداری نمایید از جمله مزایای این رنگ به شرح زیر می ‌باشد.

  • این رنگ دارای 24 ماه گارانتی می ‌باشد، داشتن گارانتی برای تمامی محصولات ازجمله موارد ضروری می ‌باشد تا اگر مشتری پس از گذشت مدتی دچار مشکل شد بتواند با استفاده از گارانتی موجود محصول خریداری شده را پیگیری نماید.
  • رنگ ترموود برند کیم ازجمله محصولاتی می ‌باشد که برای رنگ‌آمیزی بسیاری از مکان‌ها همچون نما، کف‌سازی، سقف، روف‌گاردن، دکوراسیونداخلی و خارجی محیط مانند آلاچیق، سونا، جکوزی و غیره مناسب می ‌باشد و هیچ محدودیتی در استفاده نخواهد داشت.
  • رنگ ترموود کیم در دو نوع پایه روغن و آب موجود می ‌باشد که هرکدام از این نوع رنگ‌ها دارای مزایای خاص خود است.
  • به‌صرفه بودن رنگ ترموود کیم، از دیگر عواملی است که مشتریان به آن توجه می ‌نمایند. شما می ‌توانید با هر یک لیتر از رنگ برند کیم ، 10 مترمربع از محل موردنظر را رنگ‌آمیزی نمایید.
  • ضد قارچ و کپک بوده و می ‌تواند باعث افزایش طول عمر چوب گردد.
  • ضد اکسایش بودن از جمله مزایای مهم رنگ ترموود برند کیم می ‌باشد.
  • این نوع رنگ در برابر اشعه مضر خورشید مقاوم بوده و می ‌تواند مانع از نفوذ اشعه به داخل چوب ترموود شود.
  • به دلیل داشتن تنوع بالای رنگ می ‌تواند نیاز تمامی مشتریان را برطرف سازد، بنابراین شما در هنگام خرید این نوع رنگ هیچ‌گونه نگرانی نخواهید داشت و می ‌توانید باسلیقه خود اقدام به خرید رنگ مورد نظر نمایید.
  • دارای کیفیت بالا می ‌باشد و همین عامل باعث شده تا در مقابل مارک‌های دیگر یک پله بالاتر قرار بگیرد و رضایت مشتریان را جذب نماید.

مراحل رنگ‌آمیزی

رنگ‌آمیزی چوب ترموود می ‌بایست با اصولی انجام شود که به شرح به آن پرداخته­ایم:

  • مرحله اول رنگ‌آمیزی سنباده‌زنی است، زیرا قبل از انجام رنگ‌آمیزی می‌ بایست سطح چوب کاملاً صاف باشد و هیچ‌گونه پستی بلندی به روی چوب دیده نشود، برای این کار بهتر است از سنباده‌های مناسب و مخصوص استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال اگر چوب شما کاملاً زبر است بهتر است از سنباده شماره 80 برای این کار استفاده کنید.
  • سنباده‌زنی بهتر است طبق قاعده و قانون خود انجام شود به‌گونه‌ای که چوب مورد نظر را در مکانی صاف قرار دهید سپس به خطوط توجه نمایید در جهت خط‌های چوب شروع به سنباده‌زنی کنید، سنباده‌زنی را تا زمانی که چوب کاملاً صاف شود ادامه دهید.
  • سپس می‌ بایست براده‌های چوب را به‌وسیله یک دستمال نم تمیز نمایید تا در هنگام رنگ‌آمیزی این براده‌ها نمای کار را خراب نسازند.
  • در این مرحله رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و باتوجه به دستورالعمل نوشته شده به‌روی قوطی آن رنگ را آماده می ‌سازید.
  • سپس بااستفاده از اسفنج رنگ‌آمیزی را شروع می‌کنید و تا زمانی که تمام چوب به رنگ آغشته نشود این کار را ادامه دهیید، رنگ‌آمیزی می ‌بایست در امتداد خط‌های چوب انجام شود.

صبر کرده تا رنگ کاملاً خشک شود، پس از خشک شدن اگر مشاهده کردید به‌خوبی انجام نشده است می ‌توانید برای بار دوم سنباده زده و یک‌بار دیگر رنگ‌آمیزی نمایید.

خرید انواع رنگ ترموود شیراز از مجموعه وود استار

افرادی که در استان شیراز و محدوده آن زندگی می‌ کنند می ‌توانند برای رنگ‌آمیزی چوب ترموود خود ، انواع رنگ ترموود را از مجموعه وود استار خریداری کنند.

راه های ارتباطی با ما : 09935929654 – 26855679

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false