رقابت کشورهای خارجی برای صادرات به ایران! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، به دنبال لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و سفر رئیس‌جمهور به پاریس شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایش منتظر ورود به بازار مصرف ایران هستند.  شرکت‌های تولیدکننده فرانسه پس از لغو تحریم‌های بین‌المللی به بازار بزرگ ایران چشم دارند.

بر اساس این خبر، شرکت تولید لوازم آرایشی «گرین دو پستل» یکی از این شرکت‌هاست که مدیران آن ایران را بازاری پرسود برای محصولات این شرکت می‌داند و ایران هفتمین بازار بزرگ مصرف کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان به شمار می رود.

فرانس ۲۴ تاکید کرد: تندروهای ایران که همواره سیاست‌های روحانی درمورد توافق هسته‌ای را بارها زیر سؤال بردند معتقدند که سود اصلی از توافق وین را شرکت‌های خارجی می برند و از این رو بارها خواستار تغییر سیاست‌های دولت درمورد انعقاد قرارداد با شرکت‌های اروپایی شدند.

به گزارش جامعه خبر، آقای روحانی ۲ سال پیش در پی سفر به پاریس و دیدار با فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور وقت فرانسه از قول مقامات آن کشور گفت که دوران صدور کالاهای مصرفی به ایران تمام شده و هنگام صادرات فناوری و ایجاد اشتغال برای جوانان ایران است. اما اکنون به نظر می‌رسد فرانسوی‌ها در صدد صادرات هر چه افزون‌تر مواد تجملاتی به ایران هستند.

جهان نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false