رشد 7 شاخص بورس تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در نتیجه داد و ستدهای روز جاری سهامداران بیش از ۸۶۷ میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و ۷۵۷ میلیارد ریال در ۶۹ هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند. امروز همه هفت شاخص حاضر در بورس تهران صعودی بودند. شاخص کل ۴۲ واحد رشد کرد. شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب ۱۰ و ۲۰۴ واحد بالا رفتند.

براساس اخبار روز،   نمادهای پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل ثبت کردند. همچنین نمادهای مپنا، آسان پرداخت پرشین و ارتباطات سیار با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

به گزارش اخبار روز جامعه خبر، گفتنی است امروز گروه های خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت ایستادند؛ در جریان داد و ستدهای روز چهارشنبه فرابورس نمادهای تایدواتر خاورمیانه، تجارت الکترونیک پارسیان، کاشی و سرامیک سینا، ماشین سازی نیرومحرکه، قند قزوین، نیروکلر و پاکسان با بیشترین رشد قیمت مواجه شدند. این در حالی بود که نمادهای گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، قند لرستان، لیزینگ ایران، قند پیرانشهر، آلومراد و پست بانک با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

در پایان معاملات امروز حق تقدم سیمان شرق با معامله ۱۳۲ میلیون سهم بیشترین حجم معامله و اوراق مشارکت شهرداری مشهد با معامله ۱۰۰ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

خبر روز را با جامعه دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false