راهنما خرید تشک رویا در سال 1401 - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
راهنما خرید تشک رویا در سال 1401

برند تشک رویا یکی از مطرح ترین برند های ایرانی در زمینه تولید تشک می باشد که با سابقه قریب به ۳۷ سال خدمت رسانی در زمینه تولید کالای خواب، محصول با کیفیت و طول عمر بالا را با بهره گیری از دانش روز دنیا به بازار عرضه نموده است. تشک رویا به علت مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در مدل های مختلف تشک اقدام به گارانتی طولانی مدت محصولات خود نموده است که این امر خیال کاربران را از خرید تشک رویا مطمئن خواهد نمود لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی خوابکو ضمن سهولت در ثبت سفارش مدل های مختلف تشک رویا ( تشک فنر منفصل رویا مدل  اولترا ، تشک فنر متصل رویا مدل بونل، تشک طبی رویا مدل مدیکال) با تضمین اصل بودن تشک در صورت تمایل مشتریان اقدام به ثبت گارانتی محصول در سایت رویا خواهد نمود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با خوابکو در تماس باشید.

⦁ تشک فنر منفصل رویا
۱.تشک رویا اولترا پلاس
⦁ تشک رویا اولترا پلاس دارای پارچه سه لایه گردبافت با گل های برجسته و الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی
⦁ استفاده از لایه مخصوص ترموباند جهت تسهیل جریان هوا در سطح تشک و تعریق کمتر بدن
⦁ استفاده از اسفنج برش خورده با دستگاه CNC و استفاده از اسفنج HR
⦁ تشک رویا اولترا پلاس فنر سل پاکت سازگار با آناتومی بدن و پوشش دهنده گودی کمر
⦁ استفاده ازاسکلت فنر منفصل در روکش هایی از جنس الیاف مصنوعی یا کتان در هسته مرکزی تشک
⦁ عدم انتقال ارتعاش ناشی از غلت زدن بر سطح تشک
⦁ ارتفاع تشک اولترا پلاس حدودا ۳۸ سانتیمتر می باشد.
⦁ دارای ۹ سال تضمین کیفیت شرکت تشک رویا

تشک بونل (فنر متصل)
تقریبا تمام برند های مطرح و صاحب نام تلاش می کنند در طراحی مدل های مختلف تشک، تولید تشک مقاوم با صرفه اقتصادی و قیمت مناسب را در دستور کار خود قرار دهند شرکت تشک رویا در این راستا تشک های فنر متصل بونل را تولید و روانه بازار نموده است.

تشک های فنر متصل  به عنوان متداول ترین نوع تشک با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در صنعت تولید تشک محسوب می شود. در این میان شرکت رویا از میان انواع مختلف فنر موجود از فنر بونل در تولید تشک فنر متصل استفاده می کند. به این علت تشک های فنر متصل خود را با نام تشک های بونل نام گذاری نموده است. فنرهای بونل بیشترین حالت ارتجاعی و برگشت پذیری را در مقابل تحمل وزن دارا می باشند قطر مفتول های بونل به کار رفته در تشک های فنر متصل به لحاظ کیفیت و دوام متفاوت می باشد به طبع کیفیت و طول عمر تشک های فنری با مرغوبیت مفتول فولادی به کار رفته در تولید آن و تراکم آن رابطه مستقیم دارد. لازم به ذکر است شرکت رویا در تشک های فنری از فنرهای تولید شده در خط تولید خود کارخانه رویا استفاده می نماید. در نتیجه بهترین نوع از تشک های فنر متصل را تولید و روانه بازار نموده است. نمد ترموفلت به کار رفته در تشک های فنری رویا از آسیب فنر متصل به اسفنج جلوگیری خواهد نمود. لایه های متعدد اسفنج مورد استفاده در تشک به همراه الیاف ضدحساسیت و پارچه گردبافت با رعایت اصول دقیق کنترل کیفیت در تشک رویا تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

محافظ تشک و بالش رویا
به دلیل غیرقابل شستشو بودن تشک، بهترین وسیله برای حفظ نظافت و پاکیزگی و دوام بیشتر رویه تشک ، استفاده از محافظ تشک رویا می‌باشد. محافظ تشک رویا به دلیل استفاده از پارچه لمینت شده‌، علاوه بر حفظ شکل ظاهری تشک، از نفوذ آب و هرگونه مایعات به سطح تشک جلوگیری کرده و با دمای پایین به راحتی قابل شستشو می‌باشد. همچنین دیواره‌های توری محافظ به عبور جریان هوا در سطح تشک کمک می‌کند و کش‌های اطراف محصول مانند کاور سطح تشک را می پوشاند و استفاده از آن را بسیار آسان می‌نماید و همچنین شما کاربران عزیز می‌توانید برای تشک های خود محافظ تشک مناسبی از طریق خرید اینترنتی تهیه کنید.
خرید آنلاین تشک رویا اصل با گارانتی از فروشگاه خوابکو

راه های ارتباط با ما
⦁ آدرس سایت تشک رویا:
https://khabco.com/%D8%AA%D8%B4%DA%A9-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7
⦁ شماره تماس دفتر تهران : ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶
⦁ شماره تماس دفتر قم : ۰۲۵۳۲۸۹۲۱۸۲
خرید تشک رویا جهت دریافت مشاوره رایگان خرید تشک رویا از فروشگاه خوابکو با ما در تماس باشید… متخصصان فروش مجموعه خوابکو آماده اند تا اطلاعات و راهنمایی های فنی لازم جهت خرید مناسب ترین تشک رویا را به شما عزیزان ارایه بدهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false