رافع: سهم ایران نباید 9 درصد فرش دستباف جهان باشد| «فرش» به اتاق عمل رفت! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
رافع: سهم ایران نباید 9 درصد فرش دستباف جهان باشد| «فرش» به اتاق عمل رفت!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر فرح ناز رافع با بیان اینکه 120 کشور جهان در حال تولید فرش دستباف هستند گفت: بر اساس آمار تجارت جهانی در سال 2019 فقط 828 میلیون دلار صادرات فرش در جهان معامله شده و این نشان می دهد حال صادرات فرش دستباف در سطح جهان هم خوب نیست.

وی افزود: در این بازار پرطمطراق سهم ایران فقط 9 درصد از بازار جهانی فرش دستباف است و ما این هنر-صنعت را به اتاق عمل بردیم تا دوباره احیا شود.

رافع اظهار کرد: پاکستان با 9.7 و هند با 38.5 درصد از ایران بالاتر هستند که این خبر خوبی نیست و انشا الله با برنامه هایی که در دست داریم سال آینده شاهد تغییرات زیادی در آمارها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

شتاب دهنده ها به سراغ «فرش دستباف» آمدند| فرش ها صاحب داستان زندگی می شوند!

عملکرد 90 روزه مرکز ملی فرش ایران با مدیر جدید

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر نخستین جلسه شورای راهبری و پایش هنر-صنعت فرش دستباف ایران با حضور روسا، معاونین و مدیران از سازمان توسعه تجارت ایران، گمرک ایران، سازمان صمت استان تهران، کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی، بانک توسعه تعاون، اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان فرش دستباف، مشاور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و سایر اعضای شورا به ریاست فرح ناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران صبح روز سه شنبه در ساختمان سعادت آباد تشکیل جلسه داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false