دولت نباید در فوتبال دخالت کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اصغر شرفی درمورد ضعیف شدن و رو به انحلال رفتن تیم‌های نامدار فوتبال ایران اظهار کرد: فوتبال ما یک مریض سرطانی است و باید غده سرطانی را از بدنش خارج نمود. فوتبال دولتی است و نباید دست آدم‌های غیر فوتبالی باشد. دولت نباید در مدیریت باشگاه‌ها دخالت نماید. زمان ما فردی که طرفدار یک تیم می‌شد به دلیل بازیکنانی بود که در آن تیم بودند اما امروز این مساله اهمیتی ندارد. مثلا مهدی طارمی زمانی که به باشگاه پرسپولیس خسارت می‌زند به جای آن که جبران کند به راحتی از این تیم جدا می‌شود.
 
بر اساس این خبر، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال همه جای دنیا به غیر از ایران بازدهی دارد و دلیلش تنها اینست که فوتبال ما دولتی است و دولت دارد هر سال پول‌های کلانی به پای فوتبال می‌ریزد اما بازدهی ندارد. آن‌ها به جای هزینه کردن در تیم‌های باشگاهی، باید زیرساخت‌های ورزشی را توسعه دهند.
 
شرفی تاکید کرد: این فوتبال که پایه‌اش در آب است و با هر بادی تکان می‌خورد نباید باقی بماند. باشگاه‌های ریشه‌دار از بین رفتند. مثلا تیم پاس ۱۱ بازیکن در تیم ملی داشت. کسانی که این تیم را به همدان بخشیدند باید بیایند و پاسخگوی انحلالش باشند.
 
به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: هواداران نقش مهمی در پایداری تیم‌ها دارند. مثلا همین دو تیم پرسپولیس و استقلال در حالی که برای چند هفته هواداران پشتیبانی‌شان نکنند از بین می‌روند. وقتی که هر سال بازیکنان جدیدی به باشگاه‌ها اضافه می‌شوند و سال دیگر از آن باشگاه جدا می‌شوند چه انتظاری می‌رود که آن باشگاه هواداران ثابتی داشته باشد.
 
الف

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false