دلالان «مسکن مهر» از فرصت سواستفاده کردند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پروژه‌های مسکن مهر پردیس برای افتتاح و تحویل با موانعی عجیب رو به رو شدند.  یکی از این موارد زیاده‌خواهی وزارت نیرو به عنوان یکی از وزارتخانه‌های تامین کننده زیرساخت‌های مسکن مهر بود. این وزارتخانه درخواست مبالغی را از شرکت عمران می‌کند که به گفته مدیرعامل شرکت عمران پردیس زیاده خواهی است.

بر اساس این خبر، پیمانکاران ناتوان و کم‌توان هم روند تکمیل، افتتاح و تحویل مساکن مهر را کند کرده است. کیسه دوختن پیمانکاران برای متقاضیان، گروکشی شرکت سرمایه‌گذاری و مطالبه پول اضافه در فاز ۳، گرفتاری‌های مالیاتی و دیوارهای حائل فاز ۹ از جمله مشکلات واحدهای مسکن مهر پردیس هستند.

در این بین دلالان مسکن هم دست به کار شدند و برای رسیدن به اهداف خود از مدیران شرکت عمران پردیس درخواست عجیبی داشتند. آنها در روزهای اخیر خواستار دریافت شماره تلفن ۸۰ هزار متقاضی مسکن مهر شدند و جواب منفی به آنها واکنش‌های تندی را به دنبال داشت.

به گزارش جامعه خبر، در آذرماه سال ۹۲ دلالان مسکن با ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر پیشنهاد خرید واحدهای آنها را با قیمت ۵۰ درصد پایین‌تر دادند. به همین دلیل پیش‌بینی اینکه برخی متقاضیان مسکن مهر پیامک‌های پیشنهاد خرید واحد خود را از سوی دلالان دریافت نمایند دور از انتظار نیست.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false