دسته گل جدید «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
دسته گل جدید «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر نیاز نیست در مورد حسین فریدون برادر رئیس جمهور تاریخچه بنویسیم. در گوگل سرچ کنید کامل بخوانید تا بفهمید این فرد چه کرده و چرا در دولت است. اما در جدیدترین خبرها از این فرد باید گفت: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به برخی اخبار مبنی بر اعمال نفوذ «حسین فریدون» برای چینش ترکیب هیات مدیره برخی بانک‌ها گفته است: به فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد توصیه می‌کنم صادقانه با مردم درمورد فشارهای وارده حرف بزند تا مانع حضور افراد فاقد اهلیت در سیستم پولی و بانکی شود.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره تحرکات اخیر حسین فریدون به ویژه اعمال نفوذش در خصوص انتصابات بانک‌ها گفت: متأسفانه یکی از مدیران منسوب به وی که مدیرعامل یکی از بانک‌های بزرگ هم شده بود توسط فریدون سفارش شده و با اعمال نفوذ وی بر آن صندلی نشسته بود. با اشاره به اعمال نفوذ برادر رئیس جمهور با استفاده از عواملش در نهاد ریاست جمهوری و وزارت اقتصاد برای تغییر ترکیب هیأت مدیره برخی بانک‌ها گفت: به آقای دژپسند توصیه می‌کنم که تحت فشار کسی کارهای نامعقول انجام ندهد چرا که اقدامات تحت فشار می‌تواند مایه دردسر برای خود و آن وزارتخانه شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: ممکن است وزیر اقتصاد تحت فشار برخی افراد به انتصاب‌های خاصی دست بزند اما این کار او می‌تواند کارهای صادقانه‌اش در گذشته را تحت الشعاع قرار دهد و هر جایی هم که فشارها بر وزیر اقتصاد وجود داشت آقای دژپسند می‌توانند این موضوعات را صادقانه با مردم در میان گذاشته و این فشارها را تحمل نکند و بگوید که برخی گزینه‌ها مدنظر وزیر اقتصاد نیست و با مردم این موضوعات را در میان گذاشته تا بتواند این فشارها را خنثی کند.
تمام اختلاس‌ها و یکسر فتنه‌ها در بانک‌ها است به همین دلیل نباید اجازه دهیم افراد از نفوذشان برای تعیین اشخاصی که اهلیت حضور در هیأت مدیره بانک‌ها و سیستم پولی را ندارند سواستفاده کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false