دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها نهایی شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، ناصر حکیمی درمورد آخرین برنامه ریزی ها در بانک مرکزی برای دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان ها اظهار کرد: سیاست کلی در مورد اینکه از ذینفع واقعی کارمزد را دریافت نماییم و در یک بازه زمانی مشخص به قیمت تمام شده برسیم باید با سیاست پیاده سازی معقولی همراه شود.

بر اساس این خبر، معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: اینکه از کدام نقطه آغاز کرده و چه تراکنش هایی را هدف قرار دهیم و مخاطبمان چه افرادی باشند و … موضوعات مهمی هستند که پیچیدگی خاصی دارد. در جلسات متعدد از بانک ها، psp ها، واحدهایی که در گیر هستند دعوت کرده و هر کدام نظرات خود را در اینباره مطرح می کنند.

حکیمی تاکید کرد: امیدواریم پیش از پایان سال با جمع بندی نظرات در حوزه کارمزدها به سیاست های جدیدی برسیم. حداقل سیاست اجرا در سال جاری جمع بندی می شود اما زمان اجرا به سیاست های سال آینده بستگی دارد.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول در پاسخ به اینکه آیا در این طرح هم از پذیرنده هم از بانک ها و از مشتریانی که سرویس می گیرند کارمزد دریافت می شود؟ گفت: ذینفع بسته به نوع سرویسی که می گیرند مشخص می شود که همین عوامل هم ممکن است دخیل باشند اما ممکن است در اندازه تراکنش ها یکی از عوامل کارمزد را پرداخت ننماید. البته در زمان نهایی شدن سیاست دریافت از کارمزدها تمام این موارد اعلام می شود.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false