دادگاه رسیدگی به فساد چند مامورانتظامی شهرستان ری برگزار شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
دادگاه رسیدگی به فساد چند مامورانتظامی شهرستان ری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده (خبرنگار ضدفساد) نوشت: پرونده رسیدگی به فساد چند مامور انتظامی در شهرستان ری ساعت ۹ روز سه شنبه در دادسرای نظامی تهران برگزار شد. در این دادگاه که نمایندگانی از حفاظت اطلاعات ناجا، مستشاران و نماینده دادستان نظامی تهران حضور داشتند شاکی پرونده (بازرس سابق اتاق اصناف شهرستان ری و بخشداری کهریزک) در مقابل ۷ مامور نیروی انتظامی همراه با وکلای آنها شکوائیه خود را قرائت کرد.

با حضور نماینده دادستان  تمامی مستندات مورد بازبینی و بررسی قرارگرفت و ۲ مامور نیروی انتظامی در حضور دادگاه اجبار به دریافت رشوه از بازرس (شاکی) را اعتراف و قبول کردند. لذا به دلیل اهمیت این پرونده دادگاه در وقت دیگری تعیین شد.

بر اساس این گزارش بخش دیگری از این پرونده (گزارشات کذب و شایعات) در اختیار غلامرضا نوفرستی دادستان ری است که باید آن را از طریق دادسرا پیگیری کند. و امید است که این پرونده عادلانه رسیدگی شود.

ماجرا از این قرار است که بازرس سابق اتاق اصناف شهرستان ری و بخشداری کهریزک که دست بسیاری از فاسدان را رو کرده بود مورد تهدید ماموران فاسد قرارگرفت و می خواستند از او رشوه بگیرند تا اذیتش نکنند اما این بازرس کوتاه نیامد و با کمک یک قاضی و نیروهای امنیتی دست آنها را رو کرد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false