خطر در کمین اصلاح طلبان و اصولگرایان| ظریف را بزنید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خطر در کمین اصلاح طلبان و اصولگرایان| ظریف را بزنید

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده| او را می زنند حتی شده به سبک برخورد با علی مطهری با سنگ و چوب یا به سبک برخورد با محمود صادقی تهمت خائن و تندرو و ضد نظام بودن و غیره … ظریف باید هرچه زودتر تخریب شود. او محبوبیت زیادی دارد و ایرانی ها و حتی کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین و روسیه و بلوک شرق و غرب او را قبول دارند و خوشنام است.

محمدجواد ظریف حتی نیاز به حمایت سیاسی و یا سلبریتی ها و چهره های تاثیرگذار سیاست ندارد و می تواند با سخنانش در انتخابات 1400 جانشین حسن روحانی باشد. ولایتمداری و تعهد اخلاقی و تخصص او همراه با صداقت و خوشرویی و ایمانش او را یکه تاز و ممتاز در کابینه دولت دوازدهم کرده است.

حالا نقشه اصولگرایان و حتی گروهی از اصلاح طلبان این است که این مهره قدرتمند بازی سیاست را زمین بزنند. چه از طریق بی اعتبار کردن FATF و برجام و چه خبرهای رگباری و ایجاد کلیدواژه و سئو خبر و شایعه استیضاح وزیرامورخارجه که در این بازی کثیف رسانه ملی و خبرگزاری های اصولگرا خوب و درست خوش نقشی می کنند.

آنها به درستی درک کرده اند که ظریف می تواند تمام معادلات سیاسی را برهم بزند چون مردم ایران ماهیت وجودی اصولگرایان و اصلاح طلبان را در دشمنی با مردم شناخته اند که از هر دو طیف مفسدان زیادی در زندان به سر می برند یا پرونده قضایی دارند.

وقتی می گویند سیاست پدر و مادر نمی شناسد همین است یعنی وزیری که ارتباط مستقیم با رهبر انقلاب دارد را طوری خراب می کنند که خودشان قدرت از دستشان بیرون نرود. برای آنها رهبر و انقلاب و نظام و مردم اهمیتی ندارد مهم دست یافتن به حکومت و قدرت نمایی سیاسی است.

الحق که این دو طیف سیاسی کشور روی طاغوت را سفید کردند. اگر میکروفن را در میان مردم روشن نگهدارید آبرویی برای آنها نمی ماند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false