خرید خودروی مطمئن با کارنامه - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خرید خودروی مطمئن با کارنامه

خرید خودروی صفر خیلی کار سختی نیست. کافی است با بررسی کاتالوگ خودرو، با امکانات و شرایط فنی آن آشنا شده و ضمن مراجعه به نمایندگی خودروی مورد نظر، با توجه به بودجه‌ای که دارید، اقدام به خرید کنید. اما چالش خرید خودرو، در هنگام خرید یک مدل دست‌دوم به وجود می‌آید.

جایی که اطمینان از سلامت بدنه و بخش‌های مختلف فنی خودرو، داستان تازه‌ای دارد که در صورت آشنا نبودن با نکات مربوط به آن‌ها، احتمال یک معامله پر ریسک، زیاد خواهد شد. معمولا افراد هنگام خرید خودروی کارکرده، به سراغ تعمیرکاران و گاهی دلالان خرید و فروش خودرو می‌روند تا با کمک آن‌ها مشکلات احتمالی آن خودرو را پیدا کرده و معامله خوبی داشته باشند.

اما این روزها، یک راه دیگر برای خرید خودرو وجود دارد که علاوه بر اطمینان از سلامت خودرو، احتمال هرگونه کلاهبرداری یا مواردی از این دست را نیز بسیار کم می‌کند. سایت کارنامه، با راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو و سرویس‌های خرید و فروش، راهی مطمئن و کارآمد را پیش روی شما گذاشته است. با ما همراه باشید تا از روند کار آن‌ها آگاه شوید.

کارشناسی خودرو اولین قدم در یک خرید مطمئن

تیم کارنامه، گروهی متشکل از افراد متخصص در زمینه کارشناسی خودرو دارد که کارشان را به خوبی بلدند. این افراد با بررسی جز به جز هر خودرو، تمامی نکات مربوط به آن را ارزیابی می‌کنند. کارشناسان، ابتدا بدنه خودرو را بررسی می‌کنند تا از عدم وجود تصادف و رنگ شدگی اطمینان حاصل کنند. این کار هم با تجربه این افراد و هم با وسایل تخصصی که در اختیار دارند در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد. سپس نوبت به بررسی بخش‌های فنی و کارکرد آپشن‌های خودرو می‌رسد. افراد تیم کارشناسی کارنامه، مدارک حقوقی خودرو را نیز به جهت صحت قانونی بررسی می‌کنند. بعد از اتمام کار فرم کارشناسی تحویل فروشنده یا خریدار داده خواهد شد. به این ترتیب می‌توان گفت که با سرویس خرید خودرو مطمئن در کارنامه ، می‌توان با آسودگی خاطر و اطمینان از تمامی بخش‌های خودرو، اقدام به خرید کرد.

چرا خرید خودرو از کارنامه راهی منطقی است؟

وقتی شما برای خرید خودرو، به سایت‌های مختلف مراجعه می‌کنید تنها با اطلاعات کلی خودرو و چند عکس محدود از آن روبرو خواهید شد و برای کسب اطلاعات بیشتر یا باید حضوری مراجعه کنید و یا تماس تلفنی داشته باشید و با کنار هم گذاشتن اطلاعاتی که به دست آمده، یکی از خودروها را انتخاب کنید که خب این کاری زمان‌بر است. اما وقتی وارد سایت کارنامه می‌شوید، در قسمت خرید خودرو، کنار هر آگهی اطلاعات کاملی در مورد خودرو به شما داده می‌شود. به علاوه کارشناسان سایت، خودروهایی را آگهی می‌کنند که قبلا توسط تیم کارشناسی بررسی شده و نکات مربوط به آن ذکر شده است. در این گزارش‌ها، قیمت و ارزش خرید خودرو بر اساس امکانات و ویژگی‌های آن خودرو نیز کاملا نوشته شده و شما با مقایسه چند مدل به راحتی می‌توانید خودروی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از سرویس خرید مطمئن کارنامه چیست؟

گفتیم که کارنامه خودروها را پیش از آگهی کارشناسی می‌کند. گزارش این کارشناسی در پایین هر آگهی ثبت شده و شما می‌توانید با بررسی آن، از سلامت تک تک بخش‌های این خودرو اطمینان حاصل کنید. از طرف دیگر، قیمت خودرو نیز با کمک بخش کارشناسی قیمت انواع خودرو کارکرده karnameh انجام شده که دقت زیادی برای آن وجود دارد. حالا ممکن است شما بخواهید که خودرو مجددا و در مقابل چشم شما کارشناسی شود. برای این کار به راحتی می‌توانید ضمن مشاوره رایگان با کارشناس فروش سایت، قرار بازدید حضوری و کارشناسی مجدد را تعیین کنید. ضمن اینکه کارنامه تا سقف ۴۰ میلیون تومان بدنه و بخش‌های فنی خودرو را ضمانت می‌کند.

در عین حال، تیم کارنامه، به همراه یک مشاور حقوقی، قولنامه‌ای را نیز برای معامله تنظیم خواهند کرد. در تمامی مراحل خرید خودرو، یک کارشناس همواره در کنار شما خواهد بود و اگر در هر بخش خودرو به مشکل یا سوالی برخورد کنید با آرامش و دانش کافی به شما پاسخ داده خواهد شد. تمامی این موارد، نوید یک خرید مطمئن از سایتی معتبر را به شما خواهد داد. شما در مورد خرید خودرو چه تجربه‌ای دارید؟

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false