خرید از آمازون و eBay را با سایت مالتینا تجربه کنید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خرید از آمازون و eBay را با سایت مالتینا تجربه کنید

آیا تا کنون نام آمازون و eBay دو غول بزرگ فروشگاه اینترنتی را شنیده اید؟ آیا دوست دارید خرید کالاهای خاص خود را از این دو فروشگاه بزرگ جهانی با میلیون ها کالا و هزاران برند و فروشنده انجام دهید؟ اگر تا کنون سعی کرده باشید وارد این دو سایت شده و خرید کنید احتمالا متوجه شده اید که خرید از این سایت ها برای کاربران ایرانی غیر فعال است! اما آیا غیر فعال به معنای غیر ممکن است؟! خیر! شما می توانید از طریق سایت مالتینا به کالاهای این دو سایت دسترسی پیدا کرده و کالای مورد نظرتان را با خرید از آمازون و خرید از eBay تهیه کنید. با ما همراه شوید تا بیشتر با مالتینا آشنا شویم.

مالتینا، دروازه قانونی خرید از آمازون

اگر وارد سایت مالتینا شوید، انگار وارد سایت آمازون زبان فارسی شده اید! در این سایت درست مشابه با آمازون می توانید کالاهای مختلف در دسته بندی مختلف را ببینید و خرید از آمازون را درست با همان حس و حال سایت آمازون تجربه کنید. می توانید ویژگی های هر محصول را خوانده و با آن آشنا شوید. قیمت نهایی به تومان به شما نمایش داده شده و شما می توانید بعد از انتخاب کالای مورد نظرتان به راحتی و با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید.

بعضی از کالاهای پرطرفدار قبلا از آمازون خریداری شده اند و در انبارهای مالتینا در ایران موجود هستند، این اجناس در صفحه محصولات تحویل فوری در سایت مالتینا در اختیار کاربران قرار میگیرد و شما می توانید محصول اورجینال خود را ظرف ۴۸ ساعت درب منزل تحویل بگیرید. در صورتی که کالای شما مستقیم از آمازون خریداری شود، معمولا انتقال آن از آمریکا به ایران و انجام کارهای گمرک چیزی بین ۴ تا ۶ هفته بعد از تحویل کالا در آمریکا به طول می انجامد.

خرید از eBay ویژگی جدید مالتینا برای کاربران ایرانی

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، علاوه بر خرید از آمازون شما می توانید تجربه خرید از eBay  را نیز توسط مالتینا داشته باشید. برای خرید ازeBay  می توانید وارد لندینگ مخصوص خرید از ایبی در مالتینا شوید و لینک محصول مورد نظر خود را وارد کنید، علاوه بر لینک محصول، قیمت آن به دلار و وزن آن را در صفحه خرید از eBay مالتینا وارد کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا مالتینا آن را برای شما خریداری کند.

مزایای خرید از مالتینا

خرید از آمازون  و یا خرید از eBay توسط مالتینا مزایای ویژه ای برای شما به همراه خواهد داشت.

  • ممکن است بسیاری از کالاها و محصولات در بازارهای داخلی موجود نباشند، اما شما می توانید آن ها را از آمازون و یا eBay آمریکا خریداری کنید. همچنین در این دو فروشگاه اینترنتی میلیون ها کالا موجود بوده و شما می توانید در دنیایی از تنوع محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.
  • امکان خرید از طریق کارت بانکی و یا کیف پول دیجیتال و حساب بیت کوین از دیگر مزایای خرید از آمازون و eBay توسط مالتینا است. بدون اغراق می توان گفت مالتینا جز محدود سایت های داخلی است که به کاربران خود امکان خرید توسط ارز دیجیتال را داده است.
  • امکان جست و جوی پیشرفته در مالتینا از دیگر ویژگی های این سایت است که به شما کمک می کند به راحتی و در زمان کوتاه تری به کالا و محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.
  • با هر خرید از مالتینا به شما یک اعتبار خرید داده می شود. این اعتبار در واقع مبلغ مشخصی پول است که شما می توانید در خرید های بعدی خود از آن استفاده کرده و هزینه کم تری پرداخت کنید.
  • شما می توانید به عنوان هدیه از گیفت کارت های مالتینا استفاده کنید. اگر اعتبار خرید شما مضربی از ۵ باشد، شما می توانید مبلغ آن را به عنوان کارت هدیه یا گیفت کارت به دوستان و عزیزانتان هدیه کنید تا آن ها نیز بتوانند تجربه خرید از امازون را توسط مالتینا داشته باشند.
  • همچنین اگر شما افزونه مالتینا را روی سیستم خود نصب کنید، می توانید از ویژگی ها و امکانات بیشتری بهره مند شوید. برای مثال در سایت آمازون روی هر محصول کلیک کنید، قیمت نهایی آن به تومان که مجموع قیمت آن در آمازون و هزینه های گمرک و باربری است در گوشه سمت راست صفحه نمایش به شما نشان داده می شود. اگر روی آن کلیک کنید به سایت مربوط به آن در مالتینا وارد شده و می توانید خرید خود را انجام دهید.

اگر تاکنون از سایت مالتینا خرید نکرده اید، کافی است سری به این سایت زده تا با میلیون ها کالایی که در امازون به فروش می رسد، مواجه شوید. نکته قابل ذکر دیگر آن که ممکن است شما با بسیاری از کالاهای موجود در آمازون و یا جدیدترین محصولات برندهای مختلف آشنا نباشید، کافی است سری به مالتینا بلاگ بزنید تا مقالات تخصصی درباره معرفی جدیدترین محصولات پیشرفته و موجود در آمازون اطلاع کسب کنید.

در مالتینا بلاگ همچنین مطالب سرگرم کننده بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و اوقات فراغت تان را مفید سپری کنید.

اگر دوست دارید خریدی متفاوت و با کیفیت و البته با قیمت بسیار مناسب از آمازون و یا ایبی داشته باشید، مالتینا را به خاطر بسپارید و با دنبال کردن تلگرام و اینستاگرام مالتینا مطمئن شوید که از تخفیف‌ها جا نمی‌مانید.

کانال تلگرام مالتینا  @malltina

اینستاگرام مالتینا  @malltinacom

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false