خبر کتک زدن دانش آموز تهرانی تکذیب شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش ابراهیم حاتمی خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، چند روز قبل پدر دانش آموزی با مراجعه به نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: پسرش به دلیل ناتوانی در پرداخت شهریه و هزینه کتاب ضمن سیلی خوردن از مدیر هنرستان اخراج شده است.

حسین ابراهیمی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر گفت: به محض اعلام این خبر توسط اولیاء موضوع را شبانه با مدیر مدرسه و آقای علیخانی رئیس بازرسی آموزش وپرورش منطقه ۱۸ مطرح کردم و در بازرسی موضوع پیگیری شد.

وی افزود: هیچگونه شکایتی از آن واحد آموزشی به اداره از اول سال تحصیلی امسال مبنی بر اخراج دانش آموز یا تخلفات دیگری به اداره ارسال نشده و در سایت وزارتخانه هم ثبت نشده بود.

ابراهیمی گفت: با پیگیری هایی که با مدیر مدرسه کردیم صحت این موضوع را تایید نکردند. علاوه بر آن این دانش آموز جزء دانش آموزان تحت پوشش ما در بحث دانش آموزان نیازمند مساعدت در بحث مالی و آموزشی است. طبق دستور وزارت و سیاستگزاری های آموزش و پرورش این مساعدت انجام شده و منطقه هم مثل گذشته نسبت به این دانش آموزان انجام وظیفه می کند. قطعا در بحث آموزشی و پوشش این بچه ها این اتفاق افتاده است. طبق مستنداتی که ارائه شده، نامه ۱۷۶ در ۱/۸/۹۵ واجد آموزشی هست که این دانش آموز را به عنوان دانش آموزی که نیاز به مساعدت مالی و کمک و توجه دارد از اداره استرداد کرده و در هر جایی که می توانیم این دانش آموز را تحت پوشش قرار دهیم.

قطعا این دانش آموز تحت فشار قرار نخواهد گرفت. هیچ موضوعی را که در آن بحث مالی وجود داشته باشد با این دانش آموز مطرح نمی کنند. حتی پول بیمه و پول کتاب این دانش آموز هم توسط آموزشگاه دریافت نمی شود و نمی توانسته چنین اتفاقی رخ دهد.

هر اولیایی در هر زمان درخواست کند که من پرونده بچه ام را لازم دارم جهت انتقال دانش آموز از یک مدرسه به مدرسه دیگر، مدرسه موظف است پرونده را در اختیار ایشان بگذارد. ولی دانش آموز خودش درخواست کرده و قطعا مدرسه هم این پرونده را در اختیار او می گذارد، اگر به اجبار بود قطعا ایشان پرونده را نمی گرفت و پرونده دیگر دست ایشان نبود.

این مقام مسئول اعلام کرد: تا این لحظه براساس گزارشات و شواهدی که دانش آموزان حاضر در مدرسه و در آن کلاس اعلام کردند، هیچگونه برخورد فیزیکی  که در این خبرها آمده صحت نداشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false