خبر خوش به راننده تاکسی ها؛ با ۵ میلیون تومان خودروی نو بگیرید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پورمحمدی در مراسم نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور با محصولات ایران خورو با اشاره به اینکه در طرح گذشته‌ای که به منظور فروش خودرو مصوب شده بود در قالب وام خودرو توانستیم ۱۳۰ هزار دستگاه را به فروش برسانیم، اظهار داشت: آن طرح با موفقیت به پایان رسید در طرح نوین دیگری ما ضعف‌های طرح‌های قبلی را مورد بررسی قرارداده و به طرح جایگزین خودروهای فرسوده دست پیدا کردیم.

معاون تولید سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه در اسفندماه ۹۴ حدود ۷۲۵ هزار تن آلایندگی در کشور شناسایی شده است، گفت: ۸۵ درصد از حجم این آلودگی ناشی از آلاینده‌های متحرک است. برهمین اساس سهم تاکسی‌ها ۱۵ درصد با رقم ۱۱۰ هزارتنی است که برای رفع این موضوع به فکر طرح جایگزین خودروهای فرسوده افتادیم.

وی اضافه کرد: براساس مذاکرات انجام شده در این طرح هریک از بانک‌های ملت، پارسیان و تجارت ۳۰ هزار دستگاه خودرو را عهده دار شده اند ، دولت هم ۵ میلیون تومان هزینه این طرح را متقبل شده و ایران خودرو نیز ۵۰۰ تومان از اسقاط این خودرو را خود پرداخت می‌کند. برهمین اساس آورده یک نفر برای طرح جایگزینی خودروی فرسوده ۴٫۵ میلیون تومان است که با اضافه شدن وام ۲۰ میلیون تومان و کمک ۵ میلیون تومانی دولت در مجموع مدل مالی این طرح ۳۰ میلیون تومان درنظرگرفته شده است.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false