خبرگزاری میزان بخواند| معاون دستگاه قضا: روابط عمومی و تیم رسانه ای قوه قضائیه ضعیف هستند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خبرگزاری میزان بخواند| معاون دستگاه قضا: روابط عمومی و تیم رسانه ای قوه قضائیه ضعیف هستند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر حجت الاسلام هادی صادقی گفته است: در اطلاع رسانی قوه قضائیه ضعیف عمل می‌کنیم اما حجم برخی پرونده‌ها بسیار سنگین است و پرونده اخیر مفاسد اقتصادی 100 جلد بوده و زحمات زیادی برای تنظیم آن‌ها کشیده شده است اما مشکل این است که اگر از خود مفاسد اقتصادی 100 خبر شنیده می‌شود از اجرای حکم تنها یک خبر شنیده می‌شود.

این مسؤول در قوه قضاییه علاوه بر ضعف در روابط عمومی قوه قضاییه بخشی از ضعف‌ها را در ارائه اخبار مربوط به برخوردها را به خود رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها معمولا به دنبال اخبار زرد می‌روند اما خبرهای برخوردها با جرائم انگار چندان مشتری نزد خبرنگاران ندارد.
وی بخشی از ضعف را مربوط به اطلاع رسانی ضعیف در دستگاه قضایی دانست و بخش دیگر را هم معذوراتی ذکر کرد که این دستگاه در اعلام اخبار دارد و در همین خصوص گفت: اگر اجازه رهبری معظم انقلاب نبود در همین پرونده‌های اخیر حق انتشار برخی اخبار را نداشتیم.
معاون فرهنگی قوه قضاییه به نمونه‌ای از پرونده‌ها و اطلاع‌رسانی در مورد آن‌ها اشاره کرد و گفت: در پرونده 3 هزار میلیاردی چند نفر محکوم شدند و اعدامی هم در پرونده داشتیم خود سه هزار میلیارد تومان که برگشت خورد جرائم آن هم برگشت خوردند اما چون خاوری یکی از مرتبطین با این پرونده فراری است همه فکر می‌کنند اتفاقی نیفتاده است.
اظهارات صادقی در حالی است که دستگاه قضا هزینه میلیاردی برای خبرگزاری میزان و روزنامه حمایت و سایر رسانه های مرتبط با خود صرف می کند اما به دلیل نابلد بودن تیم رسانه ای شکست خورده اند. این اظهارات تازه نیست چون شخص آیت الله صادق آملی لاریجانی هم در هفته قوه قضائیه در رسانه ملی به این ضعف اطلاع رسانی اشاره کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false