خبرهای خوش آقای استاندار برای مردم «آوج» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خبرهای خوش آقای استاندار برای مردم «آوج»

به گزارش سید هادی کسایی زاده از شهرستان آوج، سفر یک روزه ما به شهرستان آوج به قرارمصاحبه با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به پایان رسید. اظهارات و انتقادات و پیشنهادات مردم و مسئولان شهرستان آوج را به آقای استاندار گفتیم و در پاسخ گفت: اعتبار خوبی برای احیای استخر در این شهرستان گذاشتیم و مردم آوج هم صاحب استخر شنا می شوند.

در مورد مدیریت منابع آب هم باید گفت که این شهرستان جایی برای ایجاد سد ندارد و الا اقدام می کردیم. در مورد نبود سردخانه باید بگویم که به دنبال سرمایه گذار هستیم و اگر اهالی و مدیران آوج هم سرمایه گذاری داشتند می توانند معرفی کنند. در مورد ایجاد سیلو هم تفاهم نامه آن منعقد شده است.

موضوع زمین دانشگاه آزاد هم تیم کارشناسی انتخاب شده و احتمال دارد زمین را به شهرداری آوج واگذار کنیم. گفته شده در برخی از روستاها مشکل آنتن دهی تلویزیون دیجیتال دارند که این موضوع هم در حال برطرف شدن است. اما در مساله ایجاد ادارات در شهرستان باید بگویم که دولت در حال کوچک سازی است و برخی اداراتی که لازم نیست به صرف یک نمایندگی کفایت می کند.

اما تامین اجتماعی هم اقدام به ایجادکارگذاری کردیم. مدیران و مردم از نبود بیمارستان گلایه کردند که باید بگویم ایجاد بیمارستان پروتکل و قوانین خاصی در وزارت بهداشت دارد و به دلیل جمعیت موجود امکان ایجاد بیمارستان را نداریم اما دستور داده شده همین درمانگاه شبانه روزی شود و اورژانس را هم تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید

«آوج» ممدوح است| انتقاد امام جمعه به سوء مدیریت ها

«آوج» میزبان المپیک می شود؟

گلایه ای هم در مورد استخدام نیروهای غیربومی و اتوبوسی در آوج بود که باید عرض کنم این آسیب برای قبل است و دیگر هیچ استخدامی از غیر شهرستان برای ادارات انجام نمی شود. در مورد ارزش افزوده و اختصاص آن به روستاها هم باید بگویم که کل ارزش افزوده استان قزوین 500 میلیاردتومان است و حالا خودتان قضاوت کنید چگونه میان روستاهای کل استان باید توزیع شود. جمالی پور استاندار قزوین به مردم آوج قول داد که مشکلات را یک به یک برطرف می کند اما مشکل جمعیت هم باید درست شود. قول و وعیدهای آقای استاندار را نوشتیم تا ثبت و ضبط شود و مسئولان آن را پیگیری کنند. ما بازهم می آئیم.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false