خبرنگار: به دوست دخترم نقش ندهید آبروی شما را می برم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خبرنگار: به دوست دخترم نقش ندهید آبروی شما را می برم!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر چند روزی است که متنی از داود توحید پرست در فضای مجازی دست به دست می‌شود که این متن در گروه تلگرامی سینمایی‌ها، متعلق به این کارگردان سینما منتشر شده است؛ فیلمسازی که همواره نحوه اعتراضش به فضای مطبوعات و سینمای کشور، آلترناتیو است. او در این متن افشاگرایانه درباره برخی از خبرنگاران حوزه سینما به نکات قابل توجهی اشاره می‌کند. در متن کارگردان شیرین قناری چنین آمده است:

بعضی از خبرنگاران و منتقدان کشور، «خبرناهار» یا «منتقدشام» هستند…!

به این معنا که فقط با یک ناهار و فقط با یک شام، قلم فروشی و شرف فروشی می کنند…! اینگونه خبرناهاران ! و منتقدشامان! این روز ها عین قارچ در فضای مجازی رشد کرده اند و عقده های بی پولی و بی دانشی و بی تخصصی و بی شعوری خود را به شیوه های مختلف بر سر فیلمسازان کشور تلنبار می‌کنند…!

چه اتفاقی برای این «خبرناهاران» تهی مغز ولی پول پرست و منتقدشامان شهرت طلب ولی کودن افتاده است که اینگونه در حال حراج قلم ها و شرف هایشان هستند…!

من به شما می گویم:
به شما به عنوان فیلمساز زنگ زده‌اند و از شما خواسته‌اند که یا یک نقش به خودشان بدهید یا به دوست دخترشان…! یا از شما خواسته اند که پول بدهید تا ما نقش روابط عمومی کار شما را بازی کنیم و برای فیلم شما در فضای مجازی تبلیغ کنیم یا خواسته های دیگر…ولی شما به هر دلیل خصوصا باج ندادن به کودن‌ها و احمق ها و عاشقان ناهار و شیفتگان شام، به آنها راه نداده‌اید…!

در این شرایط این قداره بندها که جدیدا متوجه پتانسیل های فضای مجازی شده‌اند و برای خود گروه و کانال هنری و غیر هنری زده‌اند از شما عصبانی شده‌اند و رسما نیز شما را تهدید کرده‌اند که مثلا …. فلان می کنیم …!!!

به همین سادگی و با همین ادبیات چاله میدونی !!!

این خبر ناهارها و منتقد شام‌ها !!! آنقدر بدبخت و بیچاره هستند که گاها به فیلمساز پیشنهاد می‌دهند که اگه به ما و دوست دختر ما نقش بدی شرایطی فراهم می کنیم که با دوست دختر ما…!!!

باید این آدم های پلید و کثیف و آشغال و شکست خورده و قلم به مزد و بی آبرو و وقیح و دروغگو و خبیث اما مدعی را در فضای مجازی شناخت و از محیط سالم هنر دور کرد و عین زباله آنها را به زباله دانی انداخت تا حیثیت خبرنگاران و منتقدان با شرف و خوب و نجیب کشور خدشه دار نشود…!

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false