حکم زن خواننده در ابیانه صادر می شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
حکم زن خواننده در ابیانه صادر می شود

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،اواخر اردیبهشت امسال یک تور غیرمجاز با سفر به روستای تاریخی ابیانه‌ با خوانندگی یک زن در جمع حاشیه‌ساز شد و در فضای مجازی و حقیقی واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

چند روز قبل هم در فضای مجازی از قول دادستان کاشان خبر محکومیت ۱۰ ساله خواننده زن در ابیانه روی خروجی چند خبرگزاری رفت که با واکنش دادستان کاشان و تکذیب خبر مواجه شد.

در این باره، مرتضی باصریان دادستان عمومی و انقلاب نطنز گفت: بعد از احضار «نگار معظم» به جرم خوانندگی غیرمجاز در روستای ابیانه، نامبرده در نطنز حاضر و دو روز بازداشت شد که بعد از قرار وثیقه آزاد شد.

دادستان نطنز افزود: این شخص به همراه وکیل خود در جلسه دادگاه حاضر و جرمش مورد رسیدگی قرار گرفت، نهایتا این پرونده رسیدگی و زن خواننده به یک سال حبس غیرقطعی محکوم شد، البته این حکم در دادگاه تجدیدنظر قابل‌اعتراض است.

باصریان اذعان کرد: با توجه به متواری بودن این خانم، حکم به وکیل نامبرده ابلاغ شد که در صورت عدم اعتراض و یا تأیید حبس، حکم اجرایی و در صورت متواری بودن متهم وثیقه سپرده‌شده طبق قانون ضبط خواهد شد.

دادستان نطنز با انتقاد از شایعات و ایجاد حاشیه در روزهای اخیر پیرامون این پرونده، خاطرنشان کرد: دادستان کاشان مطلبی را در خصوص برخورد با بدحجابی و هنجارشکنی عنوان کرده بود و هیچ‌گاه در خصوص پرونده خواننده زن در ابیانه اظهارنظری نکرده بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false