حقوق نجومی بین مردم و کارگزاران فاصله انداخت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ سعید جلیلی شامگاه پنج شنبه در تجمع مدافعان حریم ولایت در بارگاه امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان آمل، دفاع مقدس را یک الگو دانست و آن را مسیری برابر زیاده خواهی دشمنان برشمرد و با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه یکی از دستاوردهای جنگ، شناخت دوست و دشمن بود ادامه داد: چندین هزار شهید تقدیم کردیم تا بفهمیم چه کسانی در مقام دشمنی هستند.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست و ما در جنگ آموختیم روی پای خود بایستیم و به وعده دشمن دل نبندیم و آن را جدی نگیریم.

جلیلی با اشاره به اینکه امروز جنگ در ابعاد دیگری قرار دارد، ادامه داد: دشمنان یک جنگ تمام عیار اقتصادی تشکیل دادند و همان کسانی که دیروز سلاح شیمیایی به صدام می دادند اکنون از تحریم های فلج کننده استفاده می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن تحریم فلج کننده بر علیه ایران صادر می کند، افزود: آن چیزی که بدتر از تحریم های فلج کننده است تحلیل فلج کننده است و تحلیل فلج کننده یعنی آنکه اعتماد به نفس را از ملت بگیرند.

جلیلی ادامه داد: نباید بگذاریم دشمن توانمندی داخلی ما را تضعیف و  با جنگ اقتصادی ما را دچار تفرقه داخلی کند.

عضو شورای عالی ملی امنیت با اشاره به اینکه حقوق های نجومی بین کارگزاران و مردم فاصله انداخت ادامه داد:، اگر هر نفر مسؤلیت بیشتری دارد، از امتیاز کمتری استفاده کند، باید وی را الگو قرار داد و مهم لبخند ملت است.

جلیلی به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند به آمریکا نمی شود اطمینان کرد اشاره و اضافه کرد: آمریکا هنوز به وعده های خود عمل نکرده است و نمی توان به آن اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت ما مدیون و مرهون شهدای ما است، ادامه داد: دشمن برای ملت ما بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره راه اندازی کرد تا بتواند ایمان ما را تضعیف کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false