حقوق بازنشستگان با احکام جدید واریز شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمود اسلامیان گفت: امید است طی دوره ۵ ساله بتوانیم خسارت ناشی از کاهش قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم گفت: احکام جدید بازنشستگان ۳۰ فروردین صادر و حقوق‌ها واریز شد.

وی افزود: دو معضل جدی در حوزه بازنشستگی داشته‌ایم که برای واکاوی این معضلات پژوهش هایی با حضور مشاوران بین المللی انجام شده که نتایج آن در این خصوص را طی ماه آینده اعلام می کنیم.

کاهش ۴۳ درصدی قدرت خرید بازنشستگان طی سال‌های ۸۹ تا ۹۲

اسلامیان ادامه داد: در سال ۹۰ تورم ۲۱.۵درصد بوده اما حقوق ها ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. طی سال های ۸۹ تا ۹۲ ظرف چهارسال قدرت خرید بازنشستگان ۴۳ درصد کاهش یافت. اگر واقع گرایانه این مسائل را تحلیل کنیم این امید هست که مشکلات این چنینی تکرار نشود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ترمیم ۳۲ درصدی حقوق بازنشستگان در چهار سال اخیر عنوان کرد: علاوه بر این با تصویب بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی حداقل حقوق از ۷۵۰ هزار تومان به ۹۰۰ هزار تومان در سال ۹۵ رسید.

وی افزود: برای امسال نیز با تزریق بودجه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رساندیم و امید است طی دوره ۵ ساله بتوانیم خسارت ناشی از کاهش قدرت خرید بازنشستگان را جبران کنیم.

به گزارش جامعه خبر، اسلامیان با بیان اینکه شبانه روزی کار کردیم تا فروردین ماه به قول خود عمل کنیم گفت: ۳۰ فروردین ماه احکام جدید بر مبنای افزایش پلکانی حقوق صادر و واریز شد.

وی ادامه داد: به ۷۳۹ هزار نفر وام ضروری پرداخت کردیم. بیمه عمر و حوادث  به ۵ میلیون تومان افزایش یافت. خدمات بیمه تکمیلی از محل منابع صندوق ارائه شد. ۲۶ هزار بیمار خاص داریم که نسبت به کل کشور جمعیت تحت پوشش ما بالاست اما تلاش می کنیم برای درمان آنها کوتاهی نکنیم.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false