حفظ یاد و خاطره معارف جنگ کمتر از حضور در جنگ نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، افتتاحیه مراسم سی ششمین دوره کلاس های معارف جنگ با امیر فرزاد اسماعیلی حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم انبیاء در مرکز آموزش 05 شهید گنجویی کرمان برگزار شد.

سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در جمع مشمولان این مرکز گفت: در طی سال های گذشته ما هیچ وقت جنگ طلب نبودیم و اگر جنگی در طول این مدت به وقوع پیوست صرفا تحمیلی بوده و همیشه ما جنبه تدافعی داشتیم و حتی در  جنگ تحمیلی هدف ما صرفا دفاع از کشور و هم وطنان عزیزمان بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء اظهار داشت: آمریکا دشمنی دیرینه ای با کشور ایران دارد و از پیشکسوتان استکبار و ظلم در جهان است و هیچ وقت قابل اعتماد نیست و این اعتماد با این دشمن ستیزی ها هرگز به دست نخواهد آمد.

امیر فرزاد اسماعیلی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس ایثار را به ما نشان داد و پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) ما بر خلاف بعضی از کشور ها اسطوره واقعی و قهرمان داریم،‌ قهرمانان کشور عزیز ما  از جان و دل برای این کشور پهناور مایه گذاشته اند و این موضوع نباید هرگز فراموش شود که حفظ یاد و خاطره معارف جنگ کمتر از حضور در جنگ نیست.
وی در پایان افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که امام خمینی(ره) برای ما به یادگار گذاشت مهدویت و ولایت بود که دشمن از این ها می ترسد و امروز نیروهای مسلح پا در رکاب رهبر شجاع و دلیر خود آماده هرگونه جانفشانی برای این آب و خاک هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false