«حسین توکلی کجانی» فرماندار شهرستان ری برکنار شد | روایت روزهای شکنجه روحی و روانی «خبرنگار ضدفساد» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«حسین توکلی کجانی» فرماندار شهرستان ری برکنار شد | روایت روزهای شکنجه روحی و روانی «خبرنگار ضدفساد»

به گزارش خبری جامعه خبر، در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ پس از پیگیری خبرنگارضدفساد (سید هادی کسایی زاده) و نامه های گروهی از مردم به استاندار تهران، رئیس جمهور و دفتر مقام معظم رهبری حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری برکنار شد.

حسین توکلی کجانی ۴۳ ساله اهل باقرشهر از توابع شهرستان ری پیش از انتصاب بعنوان فرماندار شهرستان ری مسئول خدمات شهری شهرداری باقرشهر، عضو شورای شهر باقرشهر و مدتی هم به دلیل نزدیکی به اصلاح طلبان فرماندار ملارد بود. او از حلقه های اصلی ستاد استقبال از میرحسین موسوی به شهرستان ری محسوب می شود که با حمایت اصلاح طلبان در دولت روحانی پست و مقام گرفت.

پس از حضور یک ساله سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد کشور و استقرار در شهرستان ری تخلفات و فساد بیشماری در مدیریت شهرستان ری افشا شد که بزرگترین و مهمترین آن ها افشای فساد انتخابات در باقرشهر و کهریزک بود که موجب ابطال انتخابات شد. با فعالیت کسایی زاده برخی از مدیران هم پرچم ضدفساد بلند کردند که با واکنش تندی سکوت اختیار کرده ودیگر حق ارتباط با کسایی زاده (خبرنگار) را نداشتند.

فعالیت گسترده قاضی محمدرضا ساری معاون دادگاه کهریزک و علیرضا افشار بازرس بخشداری کهریزک و همراهی خبرنگار ضدفساد موج وسیعی از افشاگری ها در سطح شهرستان را آغاز کرد.

همچنین حضور فعال سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات جنوب تهران هم موجب دستگیری ۳۳ دهیار و بخشدار مرکزی ری و همچنین مدیران شهرداری در کهریزک و حسن آباد فشافویه در دوران فرمانداری حسین توکلی کجانی شد.

قاضی ساری برای افشای تقلب در انتخابات حکم قضایی بازشماری صندوق های رای را صادر کرد اما فرماندار برکنار شده شهرستان ری اجازه این کار را به او نداد و پس از مدتی رئیس دادگاه کهریزک تغییر کرد و این شائبه در افکار عمومی باقی ماند که چه خبر است؟

این روند ادامه داشت تا اینکه با اقدام فرماندار برکنار شده (حسین توکلی کجانی) بخشداران کهریزک و قلعه نو و حسین توکلی کجانی بعنوان فرماندار همراه با برخی از چهره های سیاسی شهر به صورت همزمان علیه سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد طرح شکایت کردند و دادستان شهرستان ری تمام پرونده ها را به جای ارجاع به دادسرای فرهنگ و رسانه (به دلیل عدم صلاحیت رسیدگی به پرونده خبرنگار) به دادیاری شعبه ۷ ری ارسال کرد و مکرمی دادیار این شعبه هم حکم بازداشت کسایی زاده را صادر کرد.

کسایی زاده ۲۴ ساعت بدون غذا در کلانتری شهرری در اوج گرمای تابستان ۱۴۰۰ در کنار چند اتباع و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بازداشت و پس از آن در بدترین شکل موجود با دستبند از جلوی چشمان شهروندان به دادسرا منتقل شد و پس از آن به زندان تهران بزرگ رفت. (خبرنگار ضدفساد از رئیس کلانتری شکایت کرد). دادسرای شهرستان ری بازهم برای جلوگیری از فعالیت ضدفساد کسایی زاده دستور قرارقضایی ممنوع الکاری این خبرنگار را صادر کرد که این حکم و قرار جای شبهه و شائبه دارد. همچنین پلیس فتای شهرستان ری هم وارد کارزار شد و کانال های خبری کسایی زاده را بدون رعایت موازین قانونی و اخلاقی و حقوق شهروندی و مطبوعات (چون این پایگاه به نام جامعه خبر بود) در اختیار گرفت.

در این یک سال کانال های خبری غیرقانونی و بدون مجوز حامی فرماندار (حسین توکلی کجانی) علیه سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار، مدرس خبر و نویسنده کتاب خبرنگار حرفه ای حمله کردند و با فحاشی و تهدید قصد تخریب او در میان مردم و مسئولان را داشتند. اما از سوی پلیس فتا شهرستان ری هیچ برخوردی رخ نداد.

سید هادی کسایی زاده با انتشار ۱۵ شماره هفته نامه سراسری مهرتابان و سردبیری پایگاه خبری جامعه خبر فسادها، سوء مدیریت ها و تخلفات گسترده مدیران شهرستان ری را افشا کرد و این نشریه را با هزینه شخصی خود منتشر و از طریق اداره پست به تمامی مسئولان سه قوه و حتی استانداران سراسرکشور، سازمان بازرسی کل کشور، دادستان کل، دادستان تهران، روسای دادگستری و غیره ارسال می کرد.

کسایی زاده هیچ وقت از تبلیغات و رپورتاژ در رسانه های خود استفاده نکرد و کانال خبری او معتبرترین و حرفه ای ترین کانال خبری بود. با این حال مدیران فاسد از او واهمه داشتند.

سید هادی کسایی زاده (خبرنگار ضدفساد) می گوید: در این یک سال کارهای زیادی از طریق رسانه انجام دادم و به آن افتخار می کنم. مهمترین آن بازکردن گره تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر بود که حتی قاضی از من تشکر کرد. جاده سایت و جاده چله دوان از خطرناک ترین جاده ها بودند و جان افراد را می گرفتند که با کار رسانه ای درست و ایمن شد. حتی در موضوع مافیای پلاستیک در کهریزک با همکاری بابایی بخشدار وارد شدیم که فرماندار به نوعی اجازه کار رسانه ای به بخشدار را نداد و مافیا به قوت خود باقی ماندند. حتی من را جلوی فرمانداری ری همین مافیا کتک زدند اما فرماندار برکنار شده واکنشی نشان نداد.

حذف انتخابات سراسر تقلب در باقرشهر و کهریزک و حتی برکناری برخی مدیران با همین کار رسانه ای رخ داد. مردم امیدوار شده بودند اما فرماندار برکنار شده با فشار زیاد اجازه کار به من را نمی داد. جلوی مافیای ساخت و ساز را گرفتم و حتی با افشاگری مانع ساخت ساختمان غیرقانونی ۱۶ طبقه در کهریزک شدم.

خبرنگار ضدفساد می گوید: طبق قانون از سعید استاد فرج شهردار برکنار شده باقرشهر که مورد حمایت حسین توکلی بود به دلیل وقوع جرم شکایت کردم اما به سادگی در دادگاه کهریزک تبرئه شد.

حرف برای گفتن زیاد دارم …

امیدوارم فرماندار جدید انقلابی عمل کند که مهمترین آن دور کردن مجیزگوهای رانت خوار رسانه ای از اطراف خود است. این افراد به اسم خبرنگار پول خوبی از برخی مدیران به جیب زدند.

 

کانال های خبری حامی حسین توکلی کجانی فرماندار برکنار شده شهرستان ری

 

 

 

 

در بین افراد در این عکس برخی خبرنگاران شهرستان ری مشاهده می شود که در دوره مدیریت حسین توکلی کجانی فرماندار برکنار شده شهرستان ری

از او انتقاد نکردند و بیشتر مجیز و تعریف و تمجید از فرماندار داشتند

 

 

بخشی از تیترها و گزارش های کسایی زاده در شهرستان ری (هفته نامه مهرتابان) و پایگاه خبری جامعه خبر

 

 

شماره ۲۳۷ هفته نامه مهرتابان منتشر شد

 

شماره ۲۳۶ هفته نامه مهرتابان منتشر شد

 

 

شماره ۲۳۴ هفته نامه مهرتابان منتشر شد

 

شماره ۲۳۵ هفته نامه مهرتابان به سردبیری سید هادی کسایی زاده منتشر شد

شماره ۲۳۲ هفته نامه «مهرتابان» منتشر شد

حاشیه های شهرستان ری در شماره ۲۳۳ هفته نامه مهرتابان

پرونده انبارداران و احتمال تشکیل کشور کهریزک در شماره ۲۳۱ «مهرتابان»

 

شماره ۲۳۰ هفته نامه «مهرتابان» منتشر شد

 

چهارمین شماره هفته نامه «مهرتابان» منتشر شد

 

 

دومین شماره هفته نامه مهرتابان ویژه شهر «ری» منتشر شد

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false