حاشیه های دختر شهید شیرودی| کاندیدای مشکوک شمال ایران! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
حاشیه های دختر شهید شیرودی| کاندیدای مشکوک شمال ایران!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر در میان کاندیداهای تائید صلاحیت شده استان مازندران در شهرستان های تنکابن و رامسر نام آناهیتا قربان شیرودی دختر شهید خلبان علی اکبر شیرودی 40 ساله به چشم می خورد. او متولد شهر باختران است. شهید شیرودی در دوران حیات خود 2 همسر اختیار کرد که از همسر اول صاحب یک دختر به نام آناهیتا و از همسر دوم عادله و اباذر بودند که آناهیتا بعنوان دختر و فرزند ارشد محسوب می شود.

آناهیتا 2 ساله بود که در اردیبهشت ماه 1360 پدرش به درجه رفیع شهادت نائل شد و حالا بعنوان مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری در خیابان شهید حقانی تهران مشغول به کار است. علت اینکه او مدیریت مجموعه پدرش (ورزشگاه شهید شیرودی تهران) را نپذیرفته دلایل شخصی خودش را دارد اما می گوید اینطور راحت تر است.

عناوین و پست های اجرایی زیادی در کارنامه آناهیتا شیرودی دیده می شود که سابقه 20 ساله در وزارت ورزش و جوانان دارد. اما با اینکه لهجه اصفهانی دارد وقتی سوال می کنیم چرا نماینده تنکابن و رامسر می خواهید باشید می گوید: من فرزند شیرودمحله تنکابن هستم. درست است لهجه اصفهانی دارم اما پدرم و همسرم و اقوام همسرم همگی اهل شیرودمحله هستند. من هر دو هفته یک بار تنکابن هستم و مردم آنجا و وضعیت و سبک زندگی و مشکلات و ظرفیت های آنجا را می شناسم.

آناهیتان شیرودی در سال 1376 با نوه دایی پدرش ازدواج می کند که همسرش الان کارمند رسمی هوافضای ارتش است. حاصل ازدواج او با ضیاء ملکی یک پسر 20 ساله دانشجو به نام امیرمحمد و یک دختر خانم به نام آیسا است که در مقطع متوسطه تحصیل می کند.

از ارث و میراث پدری خانه ای در خیابان شریعتی تهران دارد و می گوید با پس اندازی که داشته هزینه انتخاباتی اش را تامین خواهد کرد. جالب اینکه مهمترین حامی او ابتدا همسر و سپس فرزندانش هستند. او برای ورود به رقابت انتخاباتی با چهره های سیاسی مانند مهدی چمران، محمدرضا باهنر و اسماعیل کوثری و همچنین صمیمی مدیر بنیاد شهید تهران مشورت کرده و در سطح استانی هم با پرویز زرودی و ائمه جماعات تنکابن و رامسر ملاقات داشته است.

آناهیتا شیرودی اعتقادی به طیف اصولگرا و اصلاح طلب ندارد و در دوره گذشته به احمدی نژاد و این دوره به حسن روحانی رای داده و می گوید: برنامه ها را دیدم و بعنوان فرزند شهید شاخص قصد حمایت و کمک داشتم اما وقتی دیدم در عمل خراب کردند منتقد هر دو رئیس جمهور شدم. او می گوید ما در ایران نیروی انقلابی و غیر انقلابی و ضد انقلابی داریم که باید اینطور تقسیم بندی شوند.

آناهیتا عاشق خورشت فسنجان، رنگ آبی و تیم ملی است و ارتباطات خوبی با دختران شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی و بروجردی دارد.

خیلی بلند صحبت می کند … رو دربایستی با کسی ندارد … چیزی برای پنهان کردن ندارد …. خوش سلیقه است … دوست دارد کارها به سرعت انجام شود … کم کاری را اصلا نمی پسندد …. و اهل مشورت در همه امور است. هیچ وقت از تسهیلات بنیاد شهید استفاده نکرده و همیشه مستقل بوده است.

رقبای او در تنکابن و رامسر خواهر و برادر ناتنی او را با برخی شایعات خانوادگی و موج رسانه ای روبروی او قراردادند و با استفاده از لهجه اصفهانی آناهیتا می گویند او اهل این منطقه نیست و نباید نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شود. جالب اینکه آناهیتا شیرودی از پس از ثبت نام تا امروز هیچ مصاحبه و فعالیت انتخاباتی نداشته به نحوی که برخی شهرندان در منطقه انتخابیه او معتقدند او انصراف داده است. او به شایعات واکنشی نشان نداده و می گوید تخریب ها همیشه بوده و این نشان می دهد که رقبا من را بعنوان رقیب سرسختی می بینند.

گروهی او را اصولگرا و گروهی اصلاح طلب می دانند اما شیرودی می گوید زیر پرچم طیفی نیستم و همچنان بر مستقل بودنم پافشاری می کنم. آناهیتا شیرودی مطالعات زیادی روی زیرساخت ها و نقاط ضعف و قوت منطقه دارد و انتقادات زیادی بر نمایندگان شهر وارد کرده است. او در جایی گفته است: آمده ام آبروی پدرم را حفظ کنم نه اینکه برای خود و خانواده و آشنایان کیسه بدوزم. اهل زد و بند و لابی نیستم و در رقابت انتخاباتی شعار نمی دهم.

منتقدانش او را کاندیدای مشکوک می نامند و می گویند: دو احتمال وجود دارد. یا او رای اول می شود و یا نفر آخر می ماند. سکوت او مشکوک است و شاید این سکوت آغازی برای یک حمله تبلیغاتی باشد. برخی از روسای ستادهای انتخاباتی می گویند: او از نام پدرشهیدش سو استفاده کرده و می خواهد با نام پدر رای بیاورد که البته چند نفر دیگر از کاندیداها با نام برادر شهید یا خانواده شهید سخنرانی می کنند. اما شیرودی می گوید: اگر قصدم سواستفاده از نام پدر نیست بلکه زنده نگهداشتن نام اوست.

قرار است آناهیتا شیرودی با چند نفر از خبرنگاران تنکابن و رامسر برای نخستین بار مصاحبه داشته باشد و سکوت خود را بشکند.

true
true
true
true
  1. حسن

    خانم شیرودی مشکل مملکت ما وجود افرادی امثال جنابعالی و برادرتون هست که بدون داشتن تخصص پستهای مملکتی رو تصاحب کردید برادر جنابعالی به کمک اطلاعات سپاه مخالفینش تو شرکت آسمان رو حذف کرد و مدیرعامل شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false