جزئیات جدید پرونده جسدی که با کیسه خواب دفن شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یک مقام قضایی با بیان اینکه قاتل شهروند برازجانی دستگیر و روانه زندان شده گفت: اختلافات مالی انگیزه اصلی متهم از ارتکاب جرم بوده است.

بر اساس این گزارش به دنبال اختلافات مالی که بین قاتل و مقتول وجود داشت متهم مقتول را به مزرعه ای اجاره ای در اطراف برازجان دعوت کرده و پس از مشاجره لفظی بین دو نفر او را با اسلحه کلت کمری ازناحیه پشت سر مضروب و فرد کشته می شود. پس از این اقدام متهم با کندن یک گودال مقتول را که درون کیسه خواب قرار داده درگودال دفن می کند. در تحقیقات اولیه ماموران یک قبضه اسلحه شکاری از قاتل کشف و مضنون دستگیر می شود. متهم که در بازجویی های اولیه ارتکاب جرم را تکذیب می کند با تکمیل بازپرسی ها به قتل اعتراف نموده و محل دفن جسد را برای ماموران مشخص می کند.

با اظهارات متهم، بازپرس کشیک و ماموران در حل وقوع جرم حاضر می شوند و  علاوه بر خروج جسد از گودال صحنه جرم را بازسازی می کنند.

به گفته دادستان دشتستان دستورات لازم توسط بازپرس جهت تعیین علت تامه فوت وکالبدگشایی جسد صادر و اسلحه مورد استفاده در صحنه قتل در منزل متهم کشف و متهم جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس اگآهی قرارمی گیرد. 

اخبار وز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false