جام بیست و یکم روی دستان لوریس یا مودریچ؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، تیمی پر از ستاره که شاید کوچکترین آنها رونالدو بود. در قیاس با دونگا،دنیلسون و سایر ستاره ها، رونالدو یک ستاره تازه به دوران رسیده به شمار می رفت. خیلی ها سهم خودشان از جام را برداشته بودند و روی کاغذ ها هم نوشته بودند"برزیل قهرمان".اما نشد.

فرانسه با زیدان تشنه تر از آن بود که بخواهد در فینال و در خانه جام را دو دستی تقدیم برزیل کند. مثل یک تراژدی برای برزیل بود و مثل یک رویا برای فرانسه. رویایی که با دو گل زیدان و یک گل امانوئل پتی به حقیقت تبدیل شد. این نخستین قهرمانی خروس ها در جام جهانی بود.

از آن سال به بعد آنها یک بار دیگر به فینال رسیدند اما بازی را به ایتالیا واگذار کردند تا امروز در روسیه یک بار دیگر به 20 سال قبل برگردند!حالا آنها یک ستاره روی پیراهن خودشان دارند و به دنبال حک کردن دومین ستاره شان هستند. آن هم مقابل حریفی که تا به حال قهرمانی در جام جهانی را تجربه نکرده است،حریفی به نام کرواسی.تشنه،جنگنده اما خسته.

آنها سه بازی 130 دقیقه ای را به میدان رفته اند. یک روز کمتر از فرانسه استراحت کرده اند و می شود گفت که ساق های خسته ای دارند. با این حال آنچه که مودریچ و دوستانش دارند انگیزه است. انگیزه برای بالا قهرمان شدن در جهان.

در ابتدای جام شاید هیچ کسی روی کرواسی حسابی باز نمی کرد تا آنها را در فینال ببیند. اما حالا آنها اینجا هستند تا شاید بتوانند رویای 4 میلیون کروات را به حقیقت تبدیل کنند. رویایی که فاصله زیادی با آن ندارند اما باید از سد تیمی مرموز،با برنامه و البته آماده به نام فرانسه بگذرند. رویایی سخت اما دست یافتنی.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false