ثروتمندترین همسران دنیا را بشناسید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش جامعه خبر، زندگی افراد ثروتمند و رازهای موفقیت آنها در زندگی برای افراد جذاب است و همه دوست دارند درباره راههای تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد دنیا اطلاعاتی کسب کنند. شاید برایتان جالب باشد که درباره ثروتمندترین همسران دنیا هم اطلاعاتی کسب کنید و چیزهایی درباره راز موفقیت این افراد ثروتمند بدانید.

ملیندا گیتس

ملیندا گیتس، بیشتر به عنوان همسر بنیانگذار شرکت مایکروسافت، بیل گیتس معروف شناخته شده است. در سال 2012، ملیندا اعلام کرد که 560 میلیون دلار از درآمد شرکت خود را صرف دسترسی زنان کشورهای جهان سوم، به روش های پیشگیری از بارداری کرده است. جالب است بدانید که گیتس، ثروتی به ارزش 87.2 میلیارد دلار دارد.

داشا ژوکووا

داشا ژوکووا، دختر یکی از افراد وابسته به حکومت تزارهای روسیه، با ثروتمندترین مرد روسیه با دارایی 9 میلیارد دلاری یعنی رومن آبراموویچ در یک مهمانی سال نو آشنا شد که این مهمانی توسط پدرش در سال 2005 سازماندهی شده بود. ژوکوا، بنیان گذار مجله ای به نام "گاراژ" است که این مجله، یک مجله هنر و مد است و رسانه VICE مالک آن است.

پریسیلا چَن

پریسیلا چن، در صف سرویس بهداشتی در یک مهمانی خصوصی دانشجویی در هاروارد، بنیانگذار فیسبوک به نام مارک زاکربرگ را ملاقات کرد و آنها در سال 2012 ازدواج کردند.

مکنزی بزوس

مکنزی بزوس، به عنوان نویسنده ای بلندپرواز،رمان نویس معروف و همسر جف بزوس، در اوایل دهه نود در شرکت صندوق سرمایه گذاری در نیویورک سیتی، برای گرفتن شغلی روزانه مصاحبه شد و جف بزوس، شخصی بود که با او مصاحبه کرد.سرانجام این دو در سال 1993 ازدواج کردند.  در حال حاضر، جف دارای ثروتی معادل 80 میلیارد دلار است.

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ، مدل سابق اسلوونی و اولین مهاجری بود که بانوی اول آمریکا شد. در سال 1970 در یوگوسلاوی متولد شد و دونالد ترامپ را در سال 1998 در کلوپ کیت کت در نیویورک ملاقات کرد. در آن زمان، ملانیا 26 ساله بود و ترامپ 52 ساله بود. خبرگزاری فوربس تخمین می زند که ارزش دارایی خالص او 3.5 میلیارد دلار باشد.

لوسی ساوت ورت

لوسی ساوت ورت با یکی از بنیان گذاران گوگل به نام لری پیج در سال 2007 ازدواج کرد که دارایی خالص او طبق گزارش فوربس، 44 میلیارد دلار است.

لورن پاول

بعد از مرگ استیو جابز در سال 2011، لورن پاول، یکی از چهار زن ثروتمند و پنجاهمین فرد ثروتمند روی کره زمین با دارایی و سهام 14.1 میلیارد دلار شد. لورن زمانی استیون را ملاقات کرد که در حال تحصیل در رشته MBA در دانشگاه استنفورد بود. طبق گزارش خبرگزاری فوربس، دارایی خالص او، 20.9 میلیارد دلار است و این دارایی به خاطر کار با Collective and College Track امرسون بود. در سپتامبر 2015، او 50 میلیون دلار به پروژه XQ بخشید:پروژه ای به نام "مدرسه ممتاز"، پروژه ای بود که شرکت کنندگان را تشویق به توسعه برنامه درسی دبیرستان می کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false