توسط کمیته امداد، 195 واحد مسکن مددجویی ضد زلزله در تهران ساخته شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، رضا رحمانی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد تهران گفت: از ابتدای سال جاری 195 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار گردیده و از این تعداد 45 واحد روستایی و 150 واحد شهری بوده است.

رحمانی در ادامه اظهار کرد: برای ساخت 150 واحد مسکونی بیش از 41 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است. در این کار بیش از 58 میلیارد و 200 میلیون تومان از کمک خیران و بیشتر از 18 میلیارد ریال از اعتبارات مسکن کمیته امداد استان تهران و بقیه از آورده مددجو تآمین شده است.

وی افزود: همه واحدهای ساخته شده برای این مددجویان، ضد زلزله بوده و رعایت آیین نامه ۲۸۰۰ در ساخت آنها الزامی است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد تهران تأکید کرد: یک هزار و 35 واحد مسکونی مددجویی بازسازی شده که برای تعمیر آنها، بیشتر از 28 میلیارد و 300 میلیون تومان توسط کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است.

وی مسکن را  یکی از الزامات و اولویت های نیازهای مددجویان مطرح کرد و تصریح کرد: همچنین یکی از برنامه های این نهاد احداث 60 واحد مسکونی در شهرستان شهریار است که با تحویل زمین توسط شهرداری این شهرستان در سه فاز اجرایی خواهد شد.

رحمانی افزود: سقف کمک بلاعوض خرید و نوسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ  ۱۵میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۲۵میلیون تومان در نظر گرفته شده است که اولویت ارئه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام  است.
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false