توزیع ۵۰۰هزار بسته حمایتی لوازم التحریر درمناطق محروم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
توزیع ۵۰۰هزار بسته حمایتی لوازم التحریر درمناطق محروم

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمد مخبر در حاشیه مراسم افتتاح پویش ملی مشق احسان که صبح چهارشنبه برگزار شد، افزود: یکی از اقداماتی که سال گذشته انجام شد پویش مشق احسان بود که به منظور جمع آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند انجام شد و امسال نیز این پویش اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: سال گذشته هدف گذاری ما جمع آوری ۳۰۰ هزار بسته حمایتی بود که ۱۵۰ هزار بسته مربوط به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود و ۱۵۰ هزار بسته را نیز مردم تامین کردند.
وی گفت: امسال هدف ما تأمین ۴۰۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند استان های محروم است و ۲۵۰هزار بسته را ما و ۲۵۰ هزار بسته را نیز به کمک مردم تامین می کنیم.
مخبر اظهار داشت: سعی می کنیم تا قبل از آغاز مهر ماه و حداکثر ۲۵ شهریور این بسته ها را میان دانش‌آموزان توزیع کنیم.
وی افزود: در سال جاری اتفاق خوبی افتاد وآن این بود که تولیدات لوازم التحریر ایرانی با ذائقه مردم هماهنگ است و استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.
به گفته مخبر، جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد به طوری که ۳۰ هزار بسته حمایتی میان دانش‌آموزان مناطق سیل زده توزیع شد و تعدادی از بسته ها نیز برای ارسال مهر ماه آماده است.
وی افزود: متأسفانه تعداد دانش آموزان نیازمند بیش از بسته‌های حمایتی ما است اما ما براساس وسع مان کمک ها را جمع‌آوری و ارسال می کنیم.
به گفته رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ارزش بسته های حمایتی لوازم التحریر ۲۰۰ هزار تومان و ۱۴ قلم کالا است

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false