توزیع گسترده گوشت الاغ در تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
توزیع گسترده گوشت الاغ در تهران

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر گرانی گوشت و تمایل مردم به خرید غذاهای ارزان قیمت بزرگترین وحشت را برای تبدیل شدن تهران به شهر پکن یعنی خرید هر غذایی با هر کیفیتی به همراه دارد. آنقدر نظارت ها کم و بازرسان سهل انگارند که حتی شماره 124 گزارش های مردمی وزارت صنعت هم پاسخگو نیست.
فروش گوشت الاغ چندماهی است دوباره رسانه ای شده و مسئولان سهل انگار آن را تکذیب می کنند اما بالاخره یک مورد از دست روابط عمومی ها در رفت و رسانه ای شد.
مدیردامپزشکی ملارد از شهرستانهای استان تهران گفته با توجه به گزارشات واصله و تحقیقات کارشناسان این اداره مشخص شد فردی در نزدیکی یکی از روستاهای توابع شهرستان ملارد اقدام به نگهداری و کشتار الاغ نموده است. که طی بازرسی های صورت گرفته توسط واحد حقوقی این اداره تعداد 18 راس الاغ زنده، ادوات کشتار و 2عدد کله الاغ کشتار شده در واحد مذکور کشف شد.
وی گفت: موضوع بلافاصله از طریق مراجع قضایی پیگیری و طی بازجویی ابتدایی مامورین انتظامی متهم عنوان کرد که گوشت الاغهای ذبح شده جهت غذای سگ به فروش رفته است. لذا باتوجه به شواهد موجود در واحد متهم جهت انجام اقدامات تکمیلی بازداشت شد و با عنایت به ارایه مدارک ومستندات واحد حقوقی این اداره و گزارش مراجع انتظامی، کشف بقایای حیوانات ذبح شده و اقرار متهم بزهکار بودن وی محرز و به 6 ماه حبس تعزیری درجه 6 محکوم گردید.
یعنی متهم گفته دادم به سگ مدیران هم قبول کردند و به رسانه ها اعلام شد. چرا در بررسی این پرونده ها خبرنگاران حضور ندارند؟ چرا این نوع رسیدگی ها علنی نیست؟ حتما باید سلطان الاغ یا شکر و نفت باشد؟ جان مردم مهمتر است یا سکه و طلا؟
البته فعلا این یکدانه خبر از دستشان در رفته اما با یک سرچ اخبار انبوهی از ذبح الاغ به دست می آورید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false