توانمندی‌های «شفر» بود که استقلال را نجات داد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، ستار همدانی درمورد پیروزی استقلال برابر الهلال اظهار کرد: تبریک می‌گویم به کل جامعه فوتبال ایران بابت این برد شیرین برابر حریف عربستانی. تیم ما با توجه به کمبود‌های فوتبالی که داشت توانست با غیرت ایرانی خود بازی را با پیروزی سپری کند و هواداران ایرانی را خوشحال نماید.

بر اساس این خبر، عضو کمیته فنی استقلال گفت: در ابتدای بازی شاهد حرکت ناجوانمردانه و غیر انسانی تیم عربستانی در قبال سانحه هوایی اتفاق افتاده در ایران بودیم اما بازیکنان ما توانستند با غیرت و بازی خوب خود نبض بازی را در اختیار بگیرند و تیم پر قدرت عربستانی را شکست دهند و شفر مربی بزرگ و کار بلدی است و توانسته استقلال را به ثبات فنی و روحی و روانی برساند. این استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حالا هم این تیم در ۳ جام در حال جنگیدن است.

همدانی درمورد برنامه‌های باشگاه استقلال در چند ماه آینده تاکید کرد: باشگاه برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت دارد و هدف ما در کوتاه مدت داشتن جایگاه مناسب در لیگ برتر و در میان مدت کسب قهرمانی جام حذفی و در بلند مدت حضور در فینال لیگ آسیاست و استقلال به ثبات رسیده و می‌تواند به هر ۳ هدف برسد.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول درمورد بازی با فولاد در لیگ برتر کشور گفت: بازی برابر فولاد خوزستان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ برتر محسوب می شود و با برد در این بازی تیم ما بسیار عالی و پر روحیه پیش می رود.

میزان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false