تهران 80 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی دارد| شهرداری تهران و مشاوران املاک مجرم هستند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تهران 80 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی دارد| شهرداری تهران و مشاوران املاک مجرم هستند

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار در گفتگو با جامعه خبر گفت: آمارها می گویند کشور با 200 هزار میلیارد و استان تهران با 80 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی نشان از بن بست دیتا و اطلاعات در نقل و انتقال و معاملات را می دهد.

وی افزود: چرا بنگاه های املاک کشور اطلاعات درست و صحیحی از معاملات ندارند و فقط باید 1 درصد اجاره نامه ها در دفترخانه ها ثبت و مالیات پرداخت شود؟ چرا کد رهگیری به ابزار دلالی برای مشاوران املاک تبدیل شده است؟ چرا باید 500 هزار خانه خالی در تهران بدون پرداخت مالیات محل خوبی برای پولدار شدن سرمایه دارها باشد؟

آیا منطقه یک تهران فقط سهم چند صد میلیونی در مالیات را دارد؟ چرا شهرداری تهران اطلاعات خود را به سازمان مالیاتی ارائه نمی کند؟ این خساست و عدم مدیریت یکپارچه شهری موجب می شود که در درآمد و هزینه پایتخت به مشکل بربخوریم. قانون مستند می گوید اگر نهادی چه خصوصی و چه دولتی و حکومتی اطلاعات مورد نیاز سازمان مالیاتی را ارائه نکرد مجرم است و باید محاکمه شود.

کسایی زاده گفت: از مجموع 62000 میلیارد تومان درآمد وصولی استان تهران فقط 200 میلیارد تومان برای مالیات بر مستغلات بوده و این بسیار نگران کننده است.

حرف برای گفتن زیاد است و همه مسئولان هم اینها را می دانند اما مردم هم باید مطلع باشند که چه افرادی مالیات نمی دهند و چه نهادهایی به آنها کمک می کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false