تقدیر و تشویق 5 مرجع تقلید از ستاد دیه کشور - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تقدیر و تشویق 5 مرجع تقلید از ستاد دیه کشور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر به منظور فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری نیکوکاران نیک‌اندیش در امر آزادی بدهکاران دیات حوادث کارگاهی و رانندگی و نیز تامین بدهی محکومان مالی (غیرکلاهبرداری) نظرات برخی از مراجع عالی‌قدر جهان تشیع در این خصوص اخذ گردید.

در ادامه تقریر آیات عظام علوی گرگانی، جعفر سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی را با هم می‌خوانیم؛
آیت‌الله سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی : شرکت در مراسم جشن گلریزان بسیار پسندیده است و قطعا مورد رضایت خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام خواهد بود و می‌تواند ذخیره دنیای آخرت باشد.
آیت‌الله جعفر سبحانی تبریزی : کمک به گرفتاران در زندان که از روی خطا مرتکب اموری شده‌اند کار مطلوبی است. مومنین می‌توانند از مبّرات و خیرات برای رهایی آنان کمک نمایند.
آیت‌الله حسین نوری همدانی : آزادی زندانیان جرایم کار بسیار ارزشمندی است و خداوند متعال به همه آنانی که در این امر مهم همکاری می‌کنند سعادت دنیا و آخرت عطا فرماید.
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی : برگزاری جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مشابه آن کار بسیار پسندیده‌ای است. همیشه موفق باشید.
آیت‌الله علی صافی گلپایگانی : شایسته است مومنین از تبرعات شخصی و خیرات مطلقه جهت امر مذکور بپردازند و در صورت عدم کفاف و نیاز اشخاص، مجازند از ثلث سهم مبارک امام علیه‌السلام پرداخت نمایند. خداوند خیر و برکت عنایت فرماید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false