ترامپ دلاررا تخریب کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، کاهش ارزش دلار که از ابتدای امسال آغاز شده، شدت بیشتری یافت. افت شاخص دلار بیشتر به خاطر اظهارنظرنسنجیده و عجولانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا بود که گفت: ارزش بالای ارز ایالات متحده آمریکا در برابر یوان چین "در حال نابودی ماست.'' بر همین اساس امروز(چهارشنبه) هم در روند نزولی خود، دلار۳۸۲۲۲ریال معامله شد. ارزش یورو هم ۴۲۳۷تومان قیمت گذاری شد.

در بازار فلزات گران بها روز چهارشنبه هرقطعه سکه تمام بهار آزادی بدون تغییر ماند و یک میلیون و ۱۵۵هزارتومان معامله شد.

در پایان معاملات روز گذشته هم، شاخص کل بورس با رشد 209 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 293 واحد قرار گرفت.  شاخص هم وزن نیز با رشد 50 واحدی به عدد 15 هزار و 504 واحد دست یافت. ارزش معاملات نیز 2263 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد اخابر با 68 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد فارس با 59 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن خودرو با 96.9 میلیارد ریال بود.

در فرابورس نیز شاخص کل با رشد 3.5 واحدی به ارتفاع 835 واحد دست یافت. ارزش معاملات نیز 1627 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای هرمز با 1.35 واحد منفی و مپنا با 0.48 واحد مثبت به عهده گرفتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز برای نماد زنگان با 40.1  میلیارد ریال بود.
 

آخرین اخبار روز را با ما دنبال کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false