تخلف در بوفه بیمارستان ساسان| به جیب جانبازان هم رحم نمی کنند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تخلف در بوفه بیمارستان ساسان| به جیب جانبازان هم رحم نمی کنند!

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده| وقتی سردبیر مجله شهدای اسلام بودم یک گزارش نوشتم با تیتر بیمارستان ساسان آلکاتراز ایران … تصور می کردم کمی تند نوشتم اما هرچه بیشتر رفتم دیدم حقیقت دارد. چند روز قبل هم برای خواندن نماز به نمازخانه این بیمارستان رفتم. ظهر بود و گرسنه بودم و خواستم از بوفه بیمارستان هله هوله ای بخرم که دیدم تمام نام اجناس و مواد خوراکی روی تابلو نوشته شده اما هیچ قیمتی روی آن درج نشده است.

چند کالا را هم قیمت کردم که متاسفانه قیمت ها بسیار بالا بود. وقتی گفتم این کار شما تخلف است حراست را صدا کردند و من را از بیمارستان بیرون انداختند.

در این بیمارستان بیشترین قشر خانواده جانبازان هستند که باز هم متاسفانه بسیاری از آنها حتی عزیزشان درصد جانبازی ندارد یا کم است و از قشر ضعیف جامعه محسوب می شوند. تصور کنید در بیمارستان بنیاد شهید و ایثارگران بوفه بیمارستان اینطور درآمدزایی غیر اصولی و قانونی از جانبازان و ایثارگران دارد. به جای اینکه بوفه این بیمارستان کالاها را با کمترین نرخ به ایثارگران و خانواده آنها عرضه کند بدون اتیکت و نرخ یعنی با تخلف محرز تعزیراتی ارائه می کند.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false