تخریب و اسید پاشی مافیای قاچاق آرد در شهرستان ری | اطلاعات جنوب وارد نمی شد کشته می دادیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تخریب و اسید پاشی مافیای قاچاق آرد در شهرستان ری | اطلاعات جنوب وارد نمی شد کشته می دادیم

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پس از دستگیری تعدادی از عوامل اتحادیه نانوایان شهرستان ری از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات جنوب تهران اطلاعات جدیدی به دست آمد که از سوی سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد منتشر شد.

کسایی زاده گفته است: بازرسان اتاق اصناف حدود 3 ماه قبل رد یک خودروی قاچاق آرد را می زنند و تا اتوبان بهشت زهرای تهران او را دنبال می کنند که صاحب نیسان حمل آرد توقف کرده و با قمه به آنها حمله می کند. همچنین یک کامیونت هم با تعقیب بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری فرار می کند که در حین فرار خودروی تیبای بازرسان را تخریب می کند که هر دو محموله حدود 250 کیسه آرد حمل می کردند.

آنچه از شواهد پیداست این اقدامات به صورت شبکه ای رخ داده که در مورد سوم حتی دو موتور سوار کامیونت بار آرد قاچاق را اسکورت می کردند که با دیدن بازرسان شیشه های خودرو را خرد می کنند. هرچند بالاخره رئیس و کاندیدای جدیداتحادیه و رئیس کارخانه آرد و چند دلال بازداشت شدند اما خودرو و موتور سیکلت یکی از بازرسان( علیرضا افشار پارسا) با اسید در داخل خانه تخریب می شود.

تصویر دوبین مداربسته نشان می دهد که فرد اسید پاش کارخود را حرفه ای بلد بوده و هنوز پلیس هیچ ردی از او پیدا نکرده است. اما باز هم سربازان گمنام امام زمان(عج) بودند که گره کار را باز کردند. و قطعا اگر اطلاعات جنوب وارد نمی شد کار به قتل و کشتن بازرسان هم می رسید.

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false