بی آبرویی و توهین نماینده مجلس به مادر 3 شهید | مردم مراسم را ترک کردند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بی آبرویی و توهین نماینده مجلس به مادر 3 شهید | مردم مراسم را ترک کردند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: تصور کنید مادر سه شهید با هزینه شخصی و خانوادگی خود یک مدرسه ساخته تا نام شهیدانش را ماندگار کند. تا اینجای کار هیچ مورد خاصی وجود ندارد و همه چیز محترمانه و زیباست.

حالا برای بهره برداری از این مدرسه زیبا و خیرساز میهمان دعوت می کنیم مثلا یکی از این میهمانان می تواند نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی (فرهاد بشیری) باشد. تا اینجای کار هم باز مورد خاصی نیست.

قطعا در این برنامه باید یک فرد از سوی خانواده شهید و خیرمدرسه ساز سخنرانی کند که دکتر محمود مظفر پشت تریبون قرارمی گیرد تا تشکر و قدردانی از افرادی که آنها را یاری کرده اند داشته باشد.

تا اینجای کار هم باز مورد خاصی نیست …

ناگهان نماینده مجلس شورای اسلامی(فرهاد بشیری) به سرعت وارد میدان شده و سیم میکروفن را از دست دکتر محمود مظفر جلوی چشمان خانواده شهید می کشد و به فرماندار پاکدشت و رئیس اداره آموزش و پرورش هم توهین می کند که چرا این (نماینده خانواده شهید) باید سخنرانی کند؟!!!!

شنیده ها حاکی از آن است که عصبانیت آقای نماینده از ریزش رای او در حوزه انتخابیه بوده و تصور کرده هرکس سخنرانی کند قرار است نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی شود. این اقدام آقای نماینده موجب برهم زدن نظم مراسم شد و مردم مراسم را ترک کردند.

آیا این کار نماینده مجلس عادی است؟ آیا قدرت طلبی نیست؟ آیا این فرد صلاحیت نمایندگی مردم در مجلس را دارد؟ آیا نباید هیات نظارت بر رفتار نمایندگان او را مجازات کند؟ آیا این بی آبرویی قابل جبران است؟ رهبرانقلاب این را بشنود چه خواهد گفت؟ آیا زنده نگهداشتن یاد شهدا اینطوری است؟

true
true
true
true
  1. ا.م

    سپاس از هادی کسایی

  2. جعبه پیتزا

    با تشکر از آقای هادی کسایی عزیز بابت این گزارش عالی و مادر شهدای مظفر به خاطر کاره خیری که انجام دادند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false