بهترین راه برای سفر به کیش، بلیط هواپیما! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بهترین راه برای سفر به کیش، بلیط هواپیما!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر تنها راه رسیدن به این جزیره دوست داشتنی از طریق هواپیما می باشد. پس از قبل از خرید بلیط هواپیما کیش در این مطلب همراه ما باشید. جزیره‌ی کیش یکی از بهترین و محبوب‌ترین جزیره‌های کشور برای گردشگری محسوب می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به این جزیره زیبا را می‌توان سفر با هواپیما دانست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام طاهاگشت، برای خرید بلیط هواپیما کیش به سایت www.tahagasht.com آژانس طاهاگشت مراجعه کنید.
بهتر است قبل از بستن چمدان‌ها و اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش( https://www.tahagasht.com/flight/kish-airplane-ticket ) با این جزیره بیشتر آشنا شویم و به این سوال پاسخ دهیم که چرا بهترین راه برای سفر به کیش خرید بلیط هواپیما است.

شاید باورش سخت باشد که جزیره کیش سالیان پیش چنین شکل و نمایی نداشته و تنها یک جزیره‌ی دورافتاده در نزدیکی خلیج‌فارس بوده است. جزیره‌ای با سکنه اندک و کاملاً بومی. پس از آن‌که هیئتی در دهه پنجاه به این جزیره فرستاده می‌شوند پتانسیل موجود در این جزیره را کشف می‌کنند و تصمیم می‌گیرند تا آن را به جزیره‌ای تفریحی و توریستی تبدیل کنند.

برای این امر آن‌ها اقدام به ساخت‌وساز فرودگاه کیش می‌کنند. فاز اول این فرودگاه افتتاح می‌شود و کلنگ ساختن فاز دوم نیز می‌خورد اما انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی می‌رسد. تا پایان انقلاب و جنگ ۸ ساله با عراق این سازندگی متوقف می‌شود تا اینکه پس از پیروزی ایران بر عراق، مسئولین تصمیم می‌گیرند تا پروژه‌ی تبدیل جزیره کیش به یکی از جزایر تفریحی را تکمیل کنند.

پس از آن‌که فرودگاه کیش راه‌اندازی می‌شود ایرلاین‌های مختلف ایرانی به این جزیره مسیر پروازی تدارک می‌بینند و فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی نیز رشد می‌کنند و دیگر تنها با یک بلیط هواپیما می‌توانید به تمام این تفریحات و زیبایی‌ها دست پیدا کنید.

*جاذبه‌های گردشگری کیش:
کیش علاوه بر اینکه امکانات مختلف تفریحی و ورزشی را داراست از پیشینه‌ی تاریخی مناسبی نیز برخوردار است لذا می‌توانید علاوه بر لذت بردن از تفریحات مهیج این جزیره به بخش‌های تاریخی و بافت قدیمی آن نیز سری بزنید.

*شهر باستانی حریره:
همان‌طور که میدانید شهرهای بندری در طول تاریخ از اهمیت بالایی برخوردار بوده‌اند. یکی از این شهرهای مهم شهر باستانی حریره است که در زمینی به وسعت ۱۲۰ هکتار قرار داشته و قدمت آن به ۲۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. این جزیره جز شهرستان بندر لنگه در کیش می باشد و قدمت ان مربوط به سده چهارم می باشد. در برنامه ریزی سفر به کیش حتما یک نصفه روز را هم به بازدید از این جزیره اختصاص دهید.

*کشتی یونانی:
این کشتی که متعلق به تاجران یونانی بوده است بنا بر دلیلی نامعلوم در این جزیره به‌ گل‌نشسته است و نمای زیبایی در غروب دارد. در واقع این کشتی هیچ جنبه تاریخی ندارد اما جلوه‌ی زیبایی به این جزیره بخشیده است.

*قنات کیش:
ایرانیان از دیرباز تاکنون برای دستیابی به آب مصرفی اقدام به حفر کاریزها یا قنات می‌کرده‌اند. این مسئله در کیش نیز بوده است بااین‌حال تفاوت عمده‌ی کاریز کیش با سایر کاریزها در این است که ارتفاع این کاریز کمتر بوده و تنها ۴۵ متر است.

کاریز کیش از منطقه صفین و شهر زیرزمینی کیش عبور می‌کند و درنهایت به شهر باستانی حریره می‌رسد. طول این کاریز را ۱۵ کیلومتر تخمین زده‌اند.

*پارک ساحلی مرد ماهیگیر:
حرفه‌ی ماهیگیری در شهرهای ساحلی بسیار رایج و طبیعی است که این کار برای این شهرها به‌عنوان یک نماد تلقی شود. در سمت جنوبی جزیره‌ی کیش پارک ساحلی با نماد مرد ماهیگیر وجود دارد که افراد برای استراحت زیر درختان به این پارک می‌روند.

*جاذبه‌های تفریحی و ورزشی:
همان‌طور که پیش‌تر گفتیم جزیره‌ی کیش یکی از مقاصد تفریحی برای مسافران است. در ادامه شمارا با تفریحات مهیج این جزیره بیشتر آشنا می‌کنیم.
· شاتل
· اسکوتر زیردریایی
· پاراسل

*اجاره خودرو:
یکی از تفریحات مهیجی که در کیش می‌توانید از آن لذت ببرید اجاره‌ی خودرو است؛ اما چرا می‌گوییم تفریح؟ به دلیل اینکه جزیره‌ی کیش منطقه‌ی آزاد گمرکی است ماشین‌های آمریکایی و کره‌ای و ژاپنی مهیجی به این جزیره راه‌یافته‌اند که اغلب آن‌ها برای کرایه در اختیار مسافران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. حتی بسیاری از هتل‌ها برای جذب مشتری اقدام به در اختیار قرار دادن این خودرو به مسافران خود می‌کنند. با اجاره‌ی این خودروها می‌توانید لذت تجربه‌ی یک رانندگی بی‌نظیر را در جاده‌های زیبای این جزیره داشته باشید.

هتل‌های پیشنهادی برای اقامت:
محل اقامت در زمان مسافرت بسیار با اهمیت است؛ چرا که اگر استراحت خوبی نداشته باشید نمی‌توانید از سفرتان لذت ببرید و همواره بی‌حوصله و کسل هستید. پس بهتر است تا با بهترین هتل‌های این جزیره آشنا شوید.

*هتل داریوش:
هتل داریوش یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ی این جزیره است که برای ساخت آن ۱۲۵ میلیون دلار هزینه شده است. سبک ساخت این هتل برگرفته از تاریخ هخامنشی ایران است. در این هتل ۵۰۰ اتاق با بهترین امکانات وجود دارد.

*هتل ارم:
این هتل نیز هتل ۵ ستاره‌ی دیگر این جزیره است که با برخورداری از فضایی دل‌نشین و آرام میزبان مهمانان زیادی از سرتاسر جهان بوده است.

*مراکز خرید:
یکی از زیبایی‌های سفر این است که بتوان به مراکز خرید رفت و از صنایع‌دستی و فرهنگی آن منطقه خریداری کرد. به این منظور در جزیره کیش نیز مراکز خرید متعددی برپا شده است که ازاین‌ دست می‌توان به مراکز خرید ذیل اشاره کرد:
· دامون
· سارینا ۱
· مرجان
· مروارید
· مریم
· پارس خلیج
و درنهایت باید بگوییم که به‌جای استفاده از خودروی شخصی خود با هواپیما به این جزیره سفر کنید تا زمان بیشتری را در این جزیره‌ی زیبا بگذرانید و خستگی راه را همراه با خود نبرید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false