بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک برقی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک برقی

دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک برقی به گونه ای طراحی شده اند که به صورت ثابت فرآیند ساخت بلوک را به طور اتوماتیک انجام می دهند. دستگاه بلوک زنی انواع مختلفی دارند که هر فرد با توجه به نیاز خود می تواند بهترین مدل را خریداری نماید. تولید کنندگان بسیاری وجود دارند که انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک برقی را تولید و به بازار عرضه می کنند. با این تفاسیر آشنایی با ویژگی های بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک برقی بسیار حائز اهمیت است.

برای خرید بهترین نوع از این دستگاه باید عواملی مانند برند تولید کننده، مشخصات فنی دستگاه، قابلیت نصب تجهیزات جانبی، نوع عملکرد، کاربرد دستگاه و … را در نظر داشت تا بسته به نیاز خود خرید کاربردی و مناسبی انجام داد. شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد یا همان بتن سرمد تولید کننده چند نمونه از بهترین دستگاه های بلوک زنی برقی تمام اتوماتیک می باشد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه بهترین انتخاب در خرید دستگاه بلوک زن برقی را  داشته باشد. در واقع بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک برقی باید ویژگی های زیر را داشته باشد

  • کنترل سریع و آسان
  • عدم نیاز به جابجایی فیزیکی
  • قابلیت تعویض قالب
  • تولید انواع مختلف بلوک
  • امکان نصب سیلو
  • امکان تولید در تیراژ بالا
  • طراحی به روز و مناسب
  • تولید بلوک های یکنواخت
  • داشتن الکتروموتور قدرتمند
  • عدم نیاز به اپراتور متخصص

دستگاه بلوک زنی برقی چیست

افرادی که چندین سال در زمینه ساخت و ساز و پروژه های عمرانی فعالیت دارند اغلب با انواع دستگاه بلوک زنی برقی آشنایی دارند. اما افراد تازه کار شناختی نسبت به این تجهیزات ندارند از این رو این سوال پیش می آید که دستگاه بلوک زنی برقی چیست و چه کاربردی دارد؟ در واقع در کارگاه ها برای تولید بلوک از انواع دستگاه استفاده می کنند، این دستگاه ها به دو صورت دستی و برقی تولید می شوند. دستگاه بلوک زنی برقی به دلیل عملکرد بهتر کاربرد بیشتری دارد و جزء پرمصرف ترین ماشین آلات ساختمانی است. شرکت های بسیاری در داخل و خارج ایران وجود دارند که با بهترین تکنولوژی، پیشرفته ترین ماشین آلات و انواع دستگاه بلوک زنی برقی را تولید و به بازار عرضه می کنند. بتن سرمد یکی از این شرکت های دانش بنیان می باشد. بلوک های سیمانی جزء مصالح پرکاربرد هستند از این رو آشنایی با انواع دستگاه بلوک زنی برقی بسیار حائز اهمیت است. دستگاه های بلوک زنی برقی در دو مدل تک موتوره و دو موتوره تولید می شوند که هر کدام عملکرد و ویژگی خاصی دارند. در واقع عملکرد این دستگاه به گونه ای است که برای بلوک زنی و تراکم قالب بلوک به مصرف برق نیاز دارد. قالب دستگاه های بلوک زن برقی متفاوت است و هر فرد بسته به نیاز خود می تواند بهترین مدل را خریداری نماید. بیشترین کاربرد دستگاه بلوک زنی برقی در ساخت بلوک سقفی و دیواری است.

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک چیست

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد دستگاه بلوک زنی انواع متفاوتی دارد و به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ساخته می شود. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک به گونه ای طراحی شده که تمامی  فرآیند ساخت بلوک در آن توسط دستگاه و بدون دخالت اپراتور انجام می شود. این دستگاه ها با بهترین و به روزترین تکنولوژی ساخته می شوند و بدون هیچ دخالتی انواع بلوک تولید شده را با نوارهای مخصوص به بخش عمل آوری منتقل می کنند. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک برای تولید بلوک به برق سه فاز نیاز دارد، در واقع برق مصرفی آن 25 آمپر با توان 380 ولت است. در زیر به برخی از ویژگی های دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک اشاره شده است

  • کنترل آسان دستگاه
  • تولید با سرعت بالا
  • عدم نیاز به اپراتور متخصص
  • قابلیت تولید بالا در هر شیفت کاری
  • تعویض آسان قالب
  • داشتن موتور مجزا برای عمل حرکت
  • وجود پاک کن اتوماتیک

 

بتن سرمد تولید کننده بهترین دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

افرادی که به دنبال خرید دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک هستند باید با شرکت های معتبری که انواع دستگاه بلوک زنی را تولید می کنند آشنایی داشته باشند. در واقع با شناسایی و مقایسه برندهای معتبر تولید کننده دستگاه بلوک زنی می توان خرید مناسب تری داشت. بتن سرمد یکی از تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی است که انواع دستگاه بلوک زنی را در ابعاد، ویژگی کارکردی و … متفاوت تولید و به بازار عرضه می کند. به طور کلی بهترین دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک باید به گونه ای باشد که بازده بالا و خروجی با کیفیتی داشته باشد. بتن سرمد یکی از تولید کنندگان بهترین دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک در ایران است که با سابقه بالا انواع دستگاه بلوک زنی را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این مجموعه یک شرکت دانش بنیان می باشد که توانسته است پیشرفته ترین دستگاه های مرتبط با صنعت بتن مانند دستگاه تولید موزاییک، دستگاه جدول زن، دستگاه سنگ فرش و… را تولید نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه بتن سرمد در ارتباط باشید.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false