بهارستان «شریعتمداری» را تهدید کرد| مافیای هولدینگ تامین اجتماعی را از بین ببر - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بهارستان «شریعتمداری» را تهدید کرد| مافیای هولدینگ تامین اجتماعی را از بین ببر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر حسین مقصودی در تشریح دلایل ارائه سوال خود از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه چرا هلدینگ غیرقانونی درمان تامین اجتماعی منحل نمی‌شود؟ گفت: هلدینگ درمان تامین اجتماعی در زمان فعالیت آقای ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برغم وجود قوانین فرادستی و مغایرت داشتن با برنامه ششم توسعه در این وزارتخانه تاسیس شده است.
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بیمارستان‌های هیات امنایی که زیرمجموعه معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی بودند به این هلدینگ واگذار شدند و وقتی هم که در این مورد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهیم، تنها به بیان این جمله بسنده می‌کند که قبول دارم فعالیت این هلدینگ غیرقانونی است. هم‌اکنون این سوال مطرح است که چرا آقای شریعتمداری این هلدینگ را منحل نمی‌کند و این طور به نظر می‌رسد که پشت پرده این موضوع، مافیایی قدرتمند وجود دارد که اجازه نمی‌دهد وی به این امر مبادرت ورزد.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه اضافه کردن هر گونه تشکیلات در تمام بخش‌های دولتی و وابسته به دولت ممنوع است، بنابراین تشکیل چنین هلدینگی که مسئولیت اداره تعداد زیادی از بیمارستان‌ها را برعهده دارد، هزینه سنگینی را به کشور تحمیل می‌کند به همین دلیل باید توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منحل شود.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امیدواریم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قبل از حضور در جلسه کمیسیون برای پاسخ به این سوال، این هلدینگ را بدون مماشات و فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و بدون توجه به قدرت‌های مافیایی که برای تداوم فعالیت این مجموعه تلاش می‌کنند، منحل کند، در غیر این صورت به چالش بزرگی بین این وزارتخانه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبدیل خواهد شد که پیگیر این موضوع هستند.
پایان پیام

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false