بررسی مشخصات و ویژگی های پروژه نارنجستان دو ۲ در منطقه ۲۲ تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بررسی مشخصات و ویژگی های پروژه نارنجستان دو ۲ در منطقه ۲۲ تهران

خوشنامی و متعهد بودن و سابقه شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام در این منطقه باعث شده تا خریداران و سرمایه گذاران از بابت استفاده از مواد اولیه مناسب، زمان تحویل و کیفیت ساخت بسیار بالای پروژه خیالی راحت داشته باشند. همانگونه که اشاره کردیم محل قرار گیری این پروژه در نزدیکی پروژه نارنجستان یک در شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی مجتمع بزرگ طوبی، بلوار علوم فنون، روبروی برج های هواپیمایی می باشد.

قطعا محل قرار گیری این پروژه را می توان یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ تهران که خود یکی از رو به رشد ترین مناطق تهران به واسطه ی آب و هوای بسیار عالی و نزدیکی به دریاچه و پارک جنگلی چیتگر و دسترسی به راه ها و اتوبان های اصلی می باشد نامید. در حال حاضر نیز این پروژه از پر متقاضی ترین پروژه های در حال ساخت و پیش فروش در منطقه ۲۲ تهران می باشد و تعاونی سازنده آن هر ماه گزارش پیشرفت پروژه را به اعضای خود ارائه می دهد.

مشخصات پروژه

پروژه نارنجستان دو ۲ متشکل از دو برج که هر کدام دارای ۱۴ طبقه می باشند خواهد بود. تفکیک طبقات پروژه نیز به این نحو است که ۱۱ طبقه از ۱۴ طبقه آن دارای واحد های مسکونی، ۲ طبقه زیر زمین به جهت قرارگیری پارکینگ و انباری و طبقه همکف آن به عنوان لابی و دیگر مشاعات در نظر گرفته خواهد شد.

مجموعا این پروژه دارای ۱۳۲ واحد مسکونی است. به طوریکه در هر طبقه ۶ واحد مسکونی و در هر برج ۶۶ واحد مسکونی قرار خواهد گرفت. متراژ واحد ها نیز طبق آخرین اعلام شرکت سازنده به طور میانگین ۱۰۰ متر و تعداد ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

قرارداد پروژه نارنجستان دو ۲ به طور کلی به ازای هر متر ۷۵ میلیون ریال و دارای تعهد تحویل ۳۶ ماهه از زمان آغاز گودبرداری می باشد. طبق آخرین واریزی ها تا پایان مهر ماه سال ۹۹ هر واحد در حدود ۵ میلیارد ریال واریزی داشته است.

این پروژه دارای سازه بتنی است و با به کارگیری از بهترین و مرغوب ترین مواد و مصالح و همچنین رعایت استاندارد ها و مقررات ملی ساختمان ایران و اصول ایمنی در حال ساخت می باشد.

امکانات پروژه نارنجستان دو ۲

از جمله امکانات رفاهی این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۴ لاین آسانسور جهت سهولت عبور و مرور ساکنین
  • سالن بازی مستقل و مخصوص کودکان
  • سالن بیلیارد و فوتبال دستی
  • آنتن مرکزی کابل کشی شده به تمامی واحد ها
  • سیستم اعلام و اطفای حریق کلی
  • سیستم گرمایش و سرمایش مستقل برای هر واحد
  • دوربین مدار بسته در راهروها، پارکینگ و اطراف ساختمان
  • نورپردازی نمای ساختمان
  • پارکینگ مختص دوچرخه به جهت نزدیکی ساختمان به پارک جنگلی و دریاچه چیتگر
  • سیستم اینترنت کلی و مرکزی ساختمان
  • دو سوییت سرایداری در طبقه همکف
  • سالن اجتماعات
  • درب ضد سرقت تعبیه شده برای هر واحد
  • زمین ورزش
  • لابی من ۲۴ ساعته

دسترسی های منطقه ای پروژه نارنجستان یک ۱

منطقه ۲۲ به جهت تازه ساز بودن آن در کنار شاهراه های اصلی تهران قرار گرفته است از جمله دسترسی های منطقه ای این پروژه می توانیم به دسترسی آسان به مترو چیتگر و راه ها و اتوبان های اصلی استان مانند بزرگراه حکیم، بزرگراه آزادگان، بزرگراه همت و بزرگراه تهران – کرج اشاره کنیم که باعث دسترسی بسیار راحت به منظور ورود و خروج به محله برای ساکنین محترم این پروژه را آسان می سازد.

دسترسی دیگر این پروژه که می توان از روی محل قرار گیری و آدرس پروژه که پیش تر به آن اشاره کردیم متوجه شد دسترسی به مجتمع طوبی می باشد که به لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی می تواند به تنهایی پاسخگوی تمامی نیاز های ساکنین این مجتمع باشد. همچنین پرمتقاضی بودن این منطقه بی دلیل نیست زیرا این منطقه از لحاظ نزدیکی به مراکز تفریحی، فرهنگی و ورزشی بسیار منحصر به فرد است.

فاصله کم تا پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر امکان گردش، تفریح و ورزش در این مکان ها را برای ساکنین فراهم می سازد. به طوریکه می توانید با پیاده روی چند دقیقه ای به دریچه و پارک جنگلی چیتگر دسترسی داشته باشید و ورزش روزانه در خوش آب و هوا ترین نقطه شهر تهران را در روتین روزانه خود قرار دهید. دسترسی راحت به بازار بزرگ و مرکز تفریحی و فرهنگی ورزشی ایران مال می تواند یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب این منطقه توسط سرمایه گذاران و خریداران باشد.

اقساط پروژه نارنجستان دو ۲

این پروژه دارای چند فاز بندی تا زمان تحویل واحد های می باشد. قسط های فاز اول پروژه مذکور هر دو ماه یک بار و در دهم ماه به صورت علی الحساب از هر کدام از اعضای پروژه دریافت می گردد. دلیل افزایش مبلغ اقساط می تواند بنا به دلایلی مانند تغییر قیمت مواد اولیه و مصالح ساختمانی و دستمزد ها باشد، که این راهکار به منظور جلوگیری از دیرکرد تحویل واحد ها به اعضای دارای حق امتیاز در نظر گرفته شده است.

زمان تحویل

شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام طبق مفاد قراردادی بین شرکت و اعضا متعهد می شود تا تاریخ ۲۵/۱۲/۱۴۰۰ نسبت به تحویل واحد ها به کلیه اعضا دارای حق امتیاز اقدام نماید و طبق مفاد درج شده در قرارداد، در صورت عدم تحویل واحد ها در موعد تعیین شده، تعاونی ملزم به پرداخت جریمه دیرکرد به کلیه اعضا می باشد.

true
true
true
true
  1. سوله سبک

    عاااااااااااالی

    سوله سبک

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false