بازرسان اتاق اصناف ری رشوه گرفتند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بازرسان اتاق اصناف ری رشوه گرفتند!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضد فساد نوشت: خبر بسیار تلخ است اما واقعیت دارد. متاسفانه دو نفر از بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری به اتهام دریافت رشوه ۱۲ میلیون تومانی از مسئول انبار آرد در شهرری تحت تعقیب قرارگرفته و به گفته نوفرستی دادستان شهرستان ری این پرونده هم اکنون در دادسرای ری شعبه ۸ بازپرسی در حال بررسی است.

این خبر در حالی است که در ماه های گذشته اتاق اصناف شهرستان ری با انجام عملیات‌های رسانه ای (شوآف) و استفاده از ظرفیت رسانه ها به مردم جنوب تهران قول داده بود که ریشه فساد و گران فروشی و قاچاق را ریشه کن کند اما انگار درون این خانه مبارزه با فاسد خود تهی و پوچ بوده است.

البته لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفته است که پس از دریافت گزارش رشوه با بازرسان برخورد شدید کرده اما اگر این ماجرا کشف نمی شد این دو بازرس که چشم و دست راست اتاق اصناف بودند تا کجا می خواستند رشوه دریافت کنند؟ از آقای ستاره درخواست می شود که یک پایش جدی در تیم مدیریتی و کارکنان و بازرسان این اتاق انجام دهد چون احتمالا از این رشوه افراد زیادی مطلع بودند. همچنین از دادستان ضد فساد شهرستان ری هم تا امروز بدون هیچ سفارش و رانتی با فساد مبارزه کرده است هم انتظار داریم که شدیدا با این جرائم برخورد کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false