بارش‌های شدید برای چند استان طی امروز و فردا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، ‌طی سه روز آینده رگبار باران، ‌رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نیمه شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، شدت بارش فردا (۲۵ اردیبهشت) در خراسان شمالی و رضوی، ‌برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، ‌ کردستان، مازندران و شمال شرق تهران و در روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، قم، یزد، شمال تهران و برخی نقاط خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در دو روز آینده تدوام وزش باد شدید و گرد و خاک را در برخی نقاط شرق، جنوب شرق و جنوب و با شدت در نواحی مرکزی خواهیم داشت که سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران گفت: فردا آسمان تهران کمی ابری، ‌ همراه با وزش باد، ‌ در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد، با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۳ و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.  همچنین تهران در روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، همراه با رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۲۳ و ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false