ایجاد شهرک صنعتی خاوران در کوره پزخانه های جنوب تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ایجاد شهرک صنعتی خاوران در کوره پزخانه های جنوب تهران

به گزارش خبرنگار جامعه خبر، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران به ریاست انوشیروان محسنی بندپی و دبیری مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و اعضای شورا در طبقه ۱۶ ساختمان عباس آباد برگزار شد.

در این جلسه موضوع مشکلات امنیتی و چالش های کودکان کار و آسیب های اجتماعی در منطقه خاوران و کوره پزخانه ها مطرح شد که در سالهای قبل بر اساس مصوبات قبلی استان تهران در سال ۱۳۸۹ مقرر شد که آن اراضی که موجب این چالش شده خریداری شود تا شهرک صنعتی خاوران از سوی شرکت شهرک های صنعتی ایران در آن مکان ایجاد شود.

بر اساس این گزارش نماینده شرکت شهرک های صنعتی گفت: کمیته محیط زیست کشور با ایجاد این شهرک موافقت کرده اما نیازمند اظهارنظر استان تهران از منظر کاهش معضلات امنیتی و آسیب های اجتماعی و تامین زیرساخت ها هستیم.

شهرام عدالتی معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ما بعنوان شورای برنامه ریزی استان تهران، این شورا مرجع تصمیم شهرک صنعتی نیست و باید ممهور به مهر هیات دولت باشد. لذا درخواست دارم اولا نقشه این زمین و دوما مصوبه هیات وزیران را مشاهده کنیم که وضعیت قانونی آن چطور است.

استاندار تهران گفت: در هرحال این شهرک صنعتی مجوز محیط زیست و مصوبه دولت را دارد و باید کمک کنیم این کار انجام شود. اگر این کار را نکنیم صنایع مزاحم و آسیب های اجتماعی بیشتر خواهد شد و باید در برنامه کارگروه زیربنایی استان قراربگیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false